Delta Force Black Hawk Down
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 05-08-03 20:09

Hej gruppe,

Jeg sidder fast i Bandits Crossing. Jeg har været over broen og ødelagt
våbenlageret og på vej tilbage over broen har jeg smidt de to
sprængladninger på broen. Men hvordan detonerer de og springer broen i
luften? Når jeg prøver at skyde på dem for at få dem til at eksplodere, jeg
ryger selv med selv om jeg står et stykke væk. Hvad skal man gøre?

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Ding-Dong

Dato : 05-08-03 20:18

Hans-Henrik Husen skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ryger selv med selv om jeg står et stykke væk. Hvad skal man gøre?

Umiddelbart lyder det som om du ikke har fundet den knap der får detonatoren
frem. Jeg mener det er '7' men ellers kig dine våben igennem og når du
kommer til en tingest som ligner noget man skal ha' i hånden og trykke på så
gør du det - men husk at holde en go' afstand:c)

Ding-Dong »AH«T
www.anisheroes.dk - en dansk BHD squad

Fra : Devast8or

Dato : 05-08-03 20:50

Ding-Dong wrote:

> [...]
> igennem og når du kommer til en tingest som ligner noget man skal ha'
> i hånden og trykke på så gør du det - men husk at holde en go'

Det er 8'eren der er detonatoren, 7'eren er satchel charges (eller
LAW/claymore)

Devast8or

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 06-08-03 19:31