Cichlide bog på tilbud!
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 05-08-03 19:15

Hej gruppe

Jeg har været på udkig efter bøger og fandt "Cichlider fra hele verden" af
B. Larsen/F. Hansen, til 50 kr.- i B.O. i Hundige centret.

Flot bog.

MVH
Lars Helmer Andersen

PS.: Hvis det er ugleset at poste tilbud her, så lad mig det vide.

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 05-08-03 19:22

"Lars Helmer Andersen" <lhaSKRID@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg har været på udkig efter bøger og fandt "Cichlider fra hele verden" af
> B. Larsen/F. Hansen, til 50 kr.- i B.O. i Hundige centret.

Det var godt nok billigt... Ærgegeligt at man bor i Nordjylland...

> Flot bog.
>
> MVH
> Lars Helmer Andersen
>
> PS.: Hvis det er ugleset at poste tilbud her, så lad mig det vide.

Med mindre du har økonomisk interesse i det, så kan jeg ikke se noget galt i
det...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-08-03 21:17

Øv, den ville jeg gerne have fingrene i. Men der er langt fra Århus....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomsen

Dato : 06-08-03 08:52

Bog & Ide har haft den på tilbud til 50,- i en periode - købte den
selv ved den lejlighed. Du kan jo altid prøve at kigge efter om de
stadig har bogen til den billige pris.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-08-03 19:38

Det tror jeg da lige jeg vil kigge efter....

Fra : Tonny S.

Dato : 06-08-03 07:40

He he den bog fik jeg os købt og ligeså gjorde min fader godt nok til 100 ,-
i Roskilde så har faktisk 2.

Den ene er da til salg hvis der er nogen der har interesse...

Mvh. Tonny S.
Roskilde
Akvarie@2nny.dk