Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Foto: junior max"
Fra : max

Dato : 05-08-03 17:58

Junior Max's (13 år) første fugle billeder, har han talent..)-max-

Fra : -Thomas H-

Dato : 05-08-03 21:00

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Junior Max's (13 år) første fugle billeder, har han talent..)-max-

Flot må man sige.. han har jo også en ret god lærermester

Med Venlig Hilsen

-Thomas H-

Fra : Timsah

Dato : 05-08-03 21:31

Flotte billeder af sådan en størrelse!
Men, hvad gjorde han for at åbne munden på den måge? Svingede lokende med en
sild eller sådan noget?

Fra : Søren Blom

Dato : 05-08-03 23:38

"Timsah" <aoude@hotmail.com> skrev
> Flotte billeder af sådan en størrelse!
> Men, hvad gjorde han for at åbne munden på den måge? Svingede lokende med
en
> sild eller sådan noget?

Lige et OT spørgsmål, men hvordan kan I se billedet, for trykker jeg på
news:MjRXa.46058$Kb2.1969973@news010.worldonline.dk får jeg af vide at,
meddelelsen muligvis er slettet fra serveren m.m. ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : max

Dato : 05-08-03 23:47

> [...]
> news:MjRXa.46058$Kb2.1969973@news010.worldonline.dk får jeg af vide at,
> meddelelsen muligvis er slettet fra serveren m.m. ?

Ja det er lidt noget rod, jeg ved det godt. Nogle udbydere tilbyder ikke
binaer grupper, jeg skal se at få lagt dem op på www så du også kan se
dem..-max-

Fra : Michael Holm

Dato : 06-08-03 15:46

Upload dem evt. på mit galleri, www.gizwiz.dk/gallery/albums.php Login
(øverste højre hjørne) som guest med password guest for at uploade billeder
i guest albummet.

--Michael

Fra : max

Dato : 06-08-03 18:22

"Michael Holm" <email@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (øverste højre hjørne) som guest med password guest for at uploade billeder

Ok - jeg ska lige ha pusten..-max-

Fra : max

Dato : 07-08-03 03:07

> Ok - jeg ska lige ha pusten..-max-

Det var lettere lige at smide dem op på pbase
http://www.pbase.com/m_a_x/junior_max
-max-

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-08-03 23:47

Søren Blom skrev:

> Lige et OT spørgsmål, men hvordan kan I se billedet, for trykker
> jeg på news:MjRXa.46058$Kb2.1969973@news010.worldonline.dk får jeg
> af vide at, meddelelsen muligvis er slettet fra serveren m.m. ?

Sikkert fordi at Dtext er din standardserver i Outlook Express
og det er så den server OE vil søge på når du klikker på linket.
Dtext har ikke binære grupper, <news://news.tele.dk> har derimod,
men vær opmærksom på at TDC sletter indlæg ældre end 48 timer i
de binære grupper.

Madsen.