En udsædvanlig Woddy Allen film?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-08-03 12:34

Hejsa
Er dette ikke en stil for Allen. Og jeg mener ikke kun det at han ikke
selv er med. Det neurotiske islæt er der stadgi, men alligevel..
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/anything_else.html

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-08-03 13:13

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> [...]
> Er dette ikke en stil for Allen. Og jeg mener ikke kun det at han ikke
> selv er med. Det neurotiske islæt er der stadgi, men alligevel..

Woody Allen er skam med.
http://us.imdb.com/Title?0313792

Fra : Sonny

Dato : 05-08-03 17:26

Ja, det er vidst mere markedsføringen, der er anderledes end hvad man kunne
forvente... jeg har aldrig set noget lignende - den bliver lanceret som en
teenagefilm!!

Sonny

Fra : kr0oZe

Dato : 06-08-03 15:34

"Sonny" <Ingen@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Ja, det er vidst mere markedsføringen, der er anderledes end hvad man
kunne
> forvente... jeg har aldrig set noget lignende - den bliver lanceret som en
> teenagefilm!!

At der bliver sat fokus på deres forhold i filmen og ikke
det egentlige plot gør det ikke til en teenfilm pr. automatik.
Du har ret i, at den ser mere mainstream ud end før, men
jeg regner stadig med en god Woody Allen film. ;)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : David T. Metz

Dato : 06-08-03 16:07

Sonny kalligraferede, i
> Ja, det er vidst mere markedsføringen, der er anderledes end hvad man
> kunne forvente... jeg har aldrig set noget lignende - den bliver
> lanceret som en teenagefilm!!

Nåeh, det ved jeg da ikke. Kan teenagere ikke få noget ud af Woody A?

Den trailer oser da 100% "Woody Allen-manus". Alene et guldkorn som:
"I've had a crush on you since we met ... Couldn't you tell - the way I was
ignoring you?"
Eller hans svar:
"There was something .. c-c-compelling ... about your apathy"

Teenagere kan /også/ være neurotiske ....

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Sonny

Dato : 07-08-03 16:12

"David T. Metz" slog:
> [...]
apathy"
Teenagere kan /også/ være neurotiske ....<

Det var nu også markedsføringen, som jeg stillede spørgsmål ved!!
Det bliver spændende at se om denne nye strategi hjælper på woodys
billetsalg, som jo sjældent går godt i hans hjemland... Men i Europa har han
fortsat mange fans (mig selv inkl.)

Sonny