Tomb Raider ¤. Sidder fast.
Fra : Benny Jensen

Dato : 05-08-03 11:59

Jeg sidder fast i bane Coastal ruins. Jeg er lige kommet ud af bygningerne
og skal dreje til højre og følge stien til en dør, hvor jeg skal bruge en
nøgle til at åbne dåren til Upper Catacombs
Jeg kan ikke komme op til døren. Alle steder hvor jeg prøver at komme op ad
skrænten, så ryger jeg ned igen. Jeg har fundet en walkthoug med tegning
over hvor jeg skal gå ind, men skrænterne forhindre mig i at komme op til
døren.

Nu har jeg kæmpet i flere timer og er gået surt i det. Hvad gør jeg ???

Mvh.
Benny

Fra : Benny Jensen

Dato : 05-08-03 12:00

Trykfejl i overskriften. Det er Tomb Raider 4.

Fra : kr0oZe

Dato : 05-08-03 13:18

http://tinyurl.com/j1n8

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Benny Jensen

Dato : 05-08-03 20:43

Det hjalp. Nu er jeg kommet videre. Takker for hlælpen
Mvh
Benny

Fra : maz

Dato : 05-08-03 19:44

"Benny Jensen"wrote in message
> [...]
> døren.
> Nu har jeg kæmpet i flere timer og er gået surt i det. Hvad gør jeg ???

Hej Benny

Har jo ikke selv TR4 (som det eneste), men hvis walkthrough ikke hjælper, og
du har brug for mere avanceret hjælp, så skal du nok spørge i nyhedsgruppen:
alt.games.tombraider (eng)
- ellers er der ikke andet for, at du må hente et savegame - Stella har dem
på alle på: www.tombraiders.net/stella
Har selv måtte hente flere savegames til TR5 -kunne bare ikke komme igennem
selv nogle steder *g*

(Ps.: www.tombraiderchronicles.com er næsten oppe at køre igen med alle
patches/fixes etc..)
/maria