Civ 3 grafik problemer på 17" fladskærm
Fra : Jane

Dato : 05-08-03 01:54

Jeg er gået fra win98 15" fed (lynet slog ned) til ny fin
pc med win xp 17" flad.

Jeg oplever at Civilization 3 bruger for stor skrifttype;
når jeg skal være diplomatisk med en anden hersker kommer
alt andet end "we would like to propose a deal" udenfor
den hvide firkant, når jeg handler kan jeg kun vælge
"will you accept this deal" fordi alt andet er under skærmen
og så videre - jeg har installeret patchen fra civ3.com men
ak - problemet er der stadig.

Jeg har ingen andre problemer med grafik og har prøvet alt
hjælpefilen i win foreslog og blot konstateret at directx
funker udemærket.

Nogen foreslag?

Fra : kr0oZe

Dato : 05-08-03 13:17

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ingen andre problemer med grafik og har prøvet alt
> hjælpefilen i win foreslog og blot konstateret at directx

Det er problemer med en font, der både eksisterer i windows og på civ3 - i
forskellige udgaver.

http://tinyurl.com/j1n1

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Jane

Dato : 06-08-03 01:24

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> wrote in message news:<bgo78e$qhiph$1@ID-160510.news.uni-berlin.de>...

> http://tinyurl.com/j1n1

Mange tak. Det var lige det jeg havde brug for.

Det virker fint efter jeg har fjernet alle Lucinda skrifttyper
fra min computer. Nu kan jeg lege Persernes dronning igen.

Jane