hjæææælp til 3510 i
Fra : grubben

Dato : 04-08-03 23:52

også postet i unlock

Efter at have brugt en datkabel og Oxygen phonemanager II , lukker tlf. ned
og starter op igen , når jeg vil ind i profil eller toneindstillinger ,
nogle der kan hjælpe ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-03 00:01

En der kalder sig "grubben" skrev:

>også postet i unlock

i unlock? Der er to unlock-grupper, begge er forkerte at poste dit
spørgsmål i. Du skriver ikke hvilken unlock-gruppe det er (det er
markedsgruppen), men dit spørgsmål har ingenting med "handel" af
unlock, eller unlock i det hele taget, så hvorfor dog skrive der?

HVIS du absolut skal sende dit indlæg i flere grupper (det skal du dog
kun gøre, hvis indlægget er relevant i begge grupper, hvilket ikke er
tilfældet her), så lav venligst en crosspost - se evt.
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html (om crosspost).

Jeg kan forestille mig du er ny på usenet (velkommen til
- så kan det være en god idé at tage et kig forbi www.usenet.dk - der
er mange nyttige informationer om hvordan og hvorledes man bør
"opføre" sig.

Se ikke dette indlæg som en omgang brok, jeg undrer mig blot over, at
du mener det er relevant i en unlock-gruppe - og vil så bede dig
overveje hvor dine indlæg hører hjemme.

Godnat herfra,
Lasse Hedegaard