kan man byde en kvinde dette ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-03 22:03

sagen er jeg har en god veninde i slutningen af 20 erne - hun ser
sandligt skide godt ud er fortrineligt godt begavet og yderst
komunikerene se hun står uden kærste OG KUNNE EGENTLIGT godt tænke
sig at møde en mand - så er sagen jo jeg har jo også en god ven der
til den bedre del af min ointering også er singel - men problemet er
bare det han er ikke helt pålidelig - denne skribent der har været så
aktiv i denne gruppe men som nu har trukket sig lidt efter hans
optagelse i styre gruppen - ja jeg skal ikke nævne navne !

men sagen er at jeg gang på gang har erfaret at han har LOVET at komme
til noget selskab i mellem gode venner og han har genatgene ganege
såmænd dagen før kommet med en lam undskyldning om HVORFOR han netop
var forhindret i møde op til dette angement - selv om der var mange
mennesker der så frem til at møde ham - et faktum han er hævet over og
måske ja intet tyder på det modsatte ; han er ismpelthend ligeglad med
disse mennesker der ellers refere til ham som en rigtigt god ven !

jeg havde jo egentligt tænkt mig at intrusoere de 2 mennesker for
hianden da de jo begge bor i ÅRHUS - men jeg er nu oprigtigt kommet i
tvil kan jeg byde hende det - når man jo alt taget i betragtning må
betegnes som værende UPÅLIDELIG !!!!
--
Mv.
Bo MM

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-08-03 22:06

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> "Dette er ikke dk.videnskab.jura og du er ikke Morten Bjergstrøm.
> Det forventes derfor at du kan læse indenad og tænke selv."

Hej,

Det ser ud til at der er noget galt med din signatur ... prøv at få det
rettet ... så kan vi diskutere dine idiotiske emner bagefter.´

God sommer og held og lykke på nettet.

/Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-03 22:16

Peter Juhl wrote:
:: Hej,
::
:: Det ser ud til at der er noget galt med din signatur ... prøv at få
:: det rettet ... så kan vi diskutere dine idiotiske emner bagefter.´

Og det er laaaangt over din sengetid!

:: God sommer og held og lykke på nettet.

Det samme ønskes du - andre steder!

M.v.h.

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-08-03 22:34

Henrik B. wrote:

> Og det er laaaangt over din sengetid!

Det er nemmere hvis du selv går ud for at finde en kæreste istedet for
at forvente at Bo finder én til dig - Bo har dårlig smag.

/Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-03 08:04

Peter Juhl wrote:

> Det er nemmere hvis du selv går ud for at finde en kæreste istedet for
> at forvente at Bo finder én til dig - Bo har dårlig smag.

Ikke så dårlig som kvinderne i hans liv.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 13:43

On Tue, 5 Aug 2003 09:03:53 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ikke så dårlig som kvinderne i hans liv.

Øhh Jens lad mig lige få det på det rene du mener slet og ret min egen
freYa der har skrevet en del i nærværende forum - er et udslag af
dårlig smag og som privat perosn er ringer ind dårlig samg ?
der så at sige kun kendes ved de ting hun har skrevet i nærværende
forum + dan ; skulle aføde slig karekteristika ?

sådan læser jeg det !
men hvis der er noget jeg har misforstået så skal du da endeligt
forklare dig !

Fra : Henning

Dato : 05-08-03 14:28

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> der så at sige kun kendes ved de ting hun har skrevet i nærværende
> forum + dan ; skulle aføde slig karekteristika ?

Jens er ikke den store menneskekender, så bær over med ham

Til Jenses orientering kan jeg sige at jeg da har talt med bemeldte
Feya, hun er en hjertevarm kvinde og en eminent dygtig designer
og konstruktør inden for edb, jeg forstår godt hun faldt for et menneske
som Bo, han har en livserfaring og en sjælsdybde, som det kun er
få beskåren at opnå i så ung en alder, samtidig har han bevaret
sit indre "legebarn" så han er festlig at være sammen med, når
det gælder støre selskabelige sammenkomster. ( han er lidt af
det man almindeligvis kalder for en lun Jyde ( Det var ikke ment
som et sældsord, Bo *G*))
Freya har vist sig som en klar og precis debattør i usenet sammen-
hæng, der kan bevare hovedet klart og debattere emnet uden at
falde i perso-fnidder-grøften, hvor meget andre debattører ellers
prøver at få debatten trukket ned på det plan.

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 15:17

On Tue, 5 Aug 2003 15:28:21 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Jens er ikke den store menneskekender, så bær over med ham

jamen jeg kan rent faktisk godt li kløvningen - selvom han kan være
som en elefant i glas butik fromodede jeg at han ikke lige havde tænkt
sit indlæg skide godt igenem !

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-03 15:40

Bo M Mogensen wrote:

> Øhh Jens lad mig lige få det på det rene du mener slet og ret min egen
> freYa der har skrevet en del i nærværende forum - er et udslag af
> dårlig smag og som privat perosn er ringer ind dårlig samg ?

Nej, det mente jeg ikke. Jeg mente - og du plejer nu nok at forstå sådan
en bemærkning og tage den for det, den er - at Freya (og de andre
kvinder i dit liv) var personerne med dårlig smag. Jeg kunne ikke drømme
om at udtale mig om Freya.

--
-Jens B.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-08-03 16:19

> [...]
> en bemærkning og tage den for det, den er - at Freya (og de andre
> kvinder i dit liv) var personerne med dårlig smag. Jeg kunne ikke drømme

Du har da ellers lige i ovennævnte udtalt dig om at FreYa er en person med
dårlig smag!

Lars

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-08-03 17:14

Lars Wagner Hansen wrote:

> Du har da ellers lige i ovennævnte udtalt dig om at FreYa er en person
> med dårlig smag!

Du er skarp - du skal nok score på lørdag!

/Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 18:30

On Tue, 5 Aug 2003 18:13:47 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Du er skarp - du skal nok score på lørdag!
>
>/Peter

fejlen for mængden af disse postninger

osv osv.

det er nok min da jeg har taget pis på ham i snak snik og det mener
han så skal ramme nærværende forum
som udgangspunkt vil jeg sige ignore ham - føler man sig gået for nær
så klag til : csirt@csirt.dk - det vil næppe forandre det store - men
på den anden side så har han en del på bogen fra identiske episoder !

huske at vedlægge headers samt din begrundelse !

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette

--
Mv.
Bo M Mogensen

"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.
Down the highway, down the tracks, down the road to ecstasy,I followed you beneath the stars,
hounded by your memory And all your ragin' glory."Dylan "Idiot wind "1974

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-08-03 18:39

Bo M Mogensen wrote:

> huske at vedlægge headers samt din begrundelse !

Hej netikette-troll,

Du ser stadig ud til at have en del problemer bed både omskrivning
af headers og din signatur - du ved, hvis man vil gå sammen med
de nyvaskede netbetjente må man ikke selv lugte af tis.

Spørg gerne efter hjælp til opsætning af din klient - gerne i dette
forum, da du tidligere har bevist at du alligevel ikke har styr på hvor
din indlæg havner - så lad os bare hjælpe det sted du nu engang
er havnet.

/Peter

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-08-03 18:49

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du er skarp - du skal nok score på lørdag!

Næh, jeg skal såmænd ikke engang spille fodbold.

Skal du selv spille? Eller skal du blot spille den af igen.

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 11:51

In article <3f2fd7bd$0$5135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
peter@post.tele.dk says...

> Du er skarp - du skal nok score på lørdag!

Man scorer vist på fedtprocent og ikke intelligens quotient

Fra : Anita

Dato : 06-08-03 12:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

>Man scorer vist på fedtprocent og ikke intelligens quotient

Ja det føles efterhånden sådan...
Sørgeligt med sandt.

/Anita

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 14:26

Anita wrote:
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Ja det føles efterhånden sådan...
> Sørgeligt med sandt.

Sådan har det vel været altid? Jeg kan da huske mine
teen agers, det var da også de flotte slanke velformede
piger, der fik mit begær i kog, som jeg på grund af
manglende livserfareing forvekslede med forelskelse

Senere, opdagede jeg, at udseendet var af mindre betydning,
for ikke at sige, slet ingen betydning for hvilken kvinde
jeg kunne forelske mig i.

Gyseligt nok, fandt jeg først ud af i slutningen af 20 års
alderen, at jeg aldrig havde elsket min X-kone, men
elsket hendes forelskelse i mig samt at stort set alle
mænd begærede hende og var misundelige på mig over
at jeg havde en så sexet og køn kæreste/kone.
Surt show

MVH
Henning

Fra : Søren

Dato : 06-08-03 21:36

Hej Henning,

> Senere, opdagede jeg, at udseendet var af mindre betydning,
> for ikke at sige, slet ingen betydning for hvilken kvinde
> jeg kunne forelske mig i.

Ja, det er nok noget folk først finder ud af hen ad vejen (om nogensinde).
De helt unge vælger i reglen mage efter misundelsesværdien og finder
sidenhen ud af at det langt fra er nok til et godt samliv.

Dog er et "mindre fordelagtigt" udseende jo heller ingen garanti for indre
værdi (og v.v.), så måske et par rigtig mørke solbriller er det bedste
udstyr når man er på "bæverjagt" ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 22:04

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej Henning,

Hej

> Dog er et "mindre fordelagtigt" udseende jo heller ingen garanti for indre
> værdi (og v.v.), så måske et par rigtig mørke solbriller er det bedste
> udstyr når man er på "bæverjagt" ;)

Nej udseendet siger ikke noget om hvad personen indeholder
inderst inde, både de smukke og de mindre kønne, kan være
dejlige eller ikke til at holde ud at være i stue med, bortset fra
at min kones kælenavn er "Mus(se)" så kalder jeg ikke kvinder
ved dyrenavne *G* Kælenavnet har hun fået af sin mor, da hun
var baby og har hængt ved.
Pudssigt med kælenavne, jeg er 57 år og min moster kalder
mig stadig ved det kælenavn jeg fik da jeg var spæd *G*

MVH
Henning

Fra : Søren

Dato : 12-08-03 19:31

Hej Henning,

> [...] bortset fra
> at min kones kælenavn er "Mus(se)" så kalder jeg ikke kvinder
> ved dyrenavne *G*

Jeg tænkte ikke på (hele) kvinder, kun på en "delmængde" af hver af dem
*G*

> Pudssigt med kælenavne, jeg er 57 år og min moster kalder
> mig stadig ved det kælenavn jeg fik da jeg var spæd *G*

Og det er ? *lokke lokke*

Tjaaa det hænger jo ved, hvis man først er blevet associeret kraftigt med
navnet (i den andens hjerne).

Forleden mødte jeg fx. en gammel ven som jeg ikke havde set i mange år og
han sagde "Hvad Satan, er det dig" ]:->
(Og jeg var ikke engang horny den dag ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henning

Dato : 17-08-03 14:51

Søren wrote:
> Hej Henning,

> Jeg tænkte ikke på (hele) kvinder, kun på en "delmængde" af hver af
> dem *G*

> Og det er ? *lokke lokke*

He, he, he!

Du får en ledetråd: Min kone burde så hedde Blondie *G*

MVH
Henning

Fra : KH

Dato : 18-08-03 08:39

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> He, he, he!
>
> Du får en ledetråd: Min kone burde så hedde Blondie *G*

Tja, eftersom Henning Moritsen fik rollen som Poeten i "Poeten og
Lillemor", og sidstnævnte hedder Blondie i den engelske udgave,
sammenholdt med, at du deler fornavn med vores egen "poet" Henning
Moritsen, så vil jeg gætte på, at du bliver kaldt for Poeten.
Har jeg ret?

KH.

Fra : KH

Dato : 18-08-03 11:58

"KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammenholdt med, at du deler fornavn med vores egen "poet" Henning
> Moritsen, så vil jeg gætte på, at du bliver kaldt for Poeten.

Jeg kunne også tage gruelig fejl i min teori og bare sige "Busser"...

KH.

Fra : Henning

Dato : 18-08-03 16:32

KH wrote:
> "KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne også tage gruelig fejl i min teori og bare sige "Busser"...

Det kunne du jo *G*

MVH
Henning

Fra : Søren

Dato : 06-09-03 17:29

Hej Henning,

> He, he, he!
>
> Du får en ledetråd: Min kone burde så hedde Blondie *G*

OK *G*
Konen kan du jo altid skifte ud, din moster er der kun den samme af :)

En af mine grandonkler måtte (i familien) bære sit kælenavn frem til sin
død i en alder af 96 (og stadig ved omtale) - så, hvem ved, måske hænger
du også på det lidt endnu, men det er jo egentlig bare et udtryk for at
folk holder af en, så pyt :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-03 13:51

On Wed, 6 Aug 2003 12:51:25 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Man scorer vist på fedtprocent og ikke intelligens quotient

??

--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 14:27

Bo M Mogensen wrote:

> ??

*LOL*
Lav fedt%

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-03 20:55

On Wed, 6 Aug 2003 15:26:55 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>*LOL*
>Lav fedt%

ja jeg er sgu stadigt ikke med :) ??

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 22:15

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> ja jeg er sgu stadigt ikke med :) ??

Skide være med om personen er klog/smart/intelligent,
bare personen er super mager, det opvejer selv den
mest retarderede hjernelammes manglende evne til
at kommunikerer *G*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-08-03 00:47

On Wed, 6 Aug 2003 23:14:48 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Skide være med om personen er klog/smart/intelligent,
>bare personen er super mager, det opvejer selv den
>mest retarderede hjernelammes manglende evne til
>at kommunikerer *G*

Øhhh Nå ... :) ?? jow ....Øhh og det gælder begge køn ? ja jeg har sgu
aldrig været så meget oppe i tiden ...så jeg akn komme med et ekspert
udsagn om hvad der røre sig :( ?

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-03 22:17

Bo M Mogensen wrote:
[...]

Hmmm, hvis du beslutter dig anderledes, er jeg da yderst pålidelig. )))

M.v.h.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-03 23:10

On Mon, 4 Aug 2003 23:16:43 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

> [...]
>:: betegnes som værende UPÅLIDELIG !!!!
>
>Hmmm, hvis du beslutter dig anderledes, er jeg da yderst pålidelig. )))

ja jeg skal da prøve at gå mine gamle tlf bøger igenem ....der er
faktisk en del gode hug i mellem .... hvis du altså kan leve med at de
har barn / børn ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-03 08:41

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> måske ja intet tyder på det modsatte ; han er ismpelthend ligeglad med
> disse mennesker der ellers refere til ham som en rigtigt god ven !

Han behøver nu ikke være ligeglad med de omtalte mennesker, selvom han
åbenbart ikke er så glad for at komme til deres selskaber. Måske er han bare
ikke en "festabe", men har svært ved at forholde sig til mange mennesker på
én gang, eller er mere genert, end han vil indrømme.

> jeg havde jo egentligt tænkt mig at intrusoere de 2 mennesker for
> hianden da de jo begge bor i ÅRHUS - men jeg er nu oprigtigt kommet i
> tvil kan jeg byde hende det

Er der ikke alt at vinde og intet at tabe? Det kan måske arrangeres som en
slags blind date, som er mere intim end en fest, og hvor den omtalte mand
kun skal forholde sig til én person, nemlig den omtalte pige.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 13:39

On Tue, 5 Aug 2003 09:40:57 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>Han behøver nu ikke være ligeglad med de omtalte mennesker, selvom han
>åbenbart ikke er så glad for at komme til deres selskaber.

trust me det er han når han ENDELIGT for taget sig sammen til at komme
er han ustyrlig :)

> Måske er han bare
>ikke en "festabe", men har svært ved at forholde sig til mange mennesker på
>én gang, eller er mere genert, end han vil indrømme.

nej nej han er slet og ret doven og gider ikke tog turen !!!

>Er der ikke alt at vinde og intet at tabe?

nej nej hun skal sgu nok klare sig ! hun spurgte bare om jeg kendte
nogen spænende mennesker i området der mente jeg at skulle være
leverings dygtig i en meget underholdne om end diplomatisk talt regid
vædder !!!

>Det kan måske arrangeres som en
>slags blind date, som er mere intim end en fest, og hvor den omtalte mand
>kun skal forholde sig til én person, nemlig den omtalte pige.

Nå men det vil nu være meget ukompliceret i praksis jeg køre bare
terror på Peder der ENDNU EN GANG har brændt mig af :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-03 14:22

> trust me det er han når han ENDELIGT for taget sig sammen til at komme
> er han ustyrlig :)

OK. Måske kan han ikke lide at være ustyrlig? Jeg mindes en debattør i en
anden gruppe, der ikke ønskede at kunne møde en anden debattør personligt.

> [...]
> nogen spænende mennesker i området der mente jeg at skulle være
> leverings dygtig i en meget underholdne om end diplomatisk talt regid

Hvis en halvgammel knap så festlig jomfru bosiddende i den forkerte ende af
Randersvej kunne være interessant for hende, kan du jo henvende dig. I så
fald vil jeg nok foreslå en date i regnskoven, men kan være åben for andre
muligheder. Det er dog ved at være en uge siden, jeg var i Århus sidst.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 15:15

On Tue, 5 Aug 2003 15:22:20 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>anden gruppe, der ikke ønskede at kunne møde en anden debattør personligt.

jamen dem er der da masser af :)

> [...]
>muligheder. Det er dog ved at være en uge siden, jeg var i Århus sidst.

jamen Børge jeg kender et haw af mennesker om end jeg har trugget mig
tilbage de sidste år og ser de fleste et sted i mellem sjældent og
aldrig - jeg er jo blevet halv gammel og trives egentligt bedst det
meste af tiden med primært freYa også hund fugle pc osv.
men jeg SKULLE jo ha været til jylland / øst - som vi aftalte men nu
har jeg fået den blå pande amazone papegøje hånd op madet baby
den kræver en del arbejde hvis man skal få den ordentlig tam og undgå
den for nogen af de fatae fejl som papegøjer kan få med alderen - jeg
skal spare nærværende forum for detalier med de kan være katestrofale
de har jo et næb som en skæv bider !

men du kan jo bare tage med til Århus når jeg kommer til randers - så
kan vi lige prøve at se på det ... men det der med kvinder bliver
selvføligt ikke nemmer med årene ... og dog det er lidt som at svømme
og køre på cykel når man først har lært den samværds form så går det
nogenlunde af sig selv om end man måske ikke altid kommer derhen hvor
man vil !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-03 15:59

> men du kan jo bare tage med til Århus når jeg kommer til randers

Lad os nu se... Det afhænger nok noget af, hvad jeg ellers forventer at lave
og hvorvidt jeg synes, jeg har penge til en tur til Århus den dag.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 05-08-03 13:45

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> han bare ikke en "festabe", men har svært ved at forholde sig til
> mange mennesker på én gang, eller er mere genert, end han vil

Jeg er ingen "festabe", men jeg kan sagtens tage med til fester
som min kone deltager i, selv om jeg måske ikke finder nogen
at snakke med, så har jeg det rart med at overvære at andre
kan grine, pjatte og more sig

Min kone har aftalt at besøge en x-studieveninde på Fyn
i en af de kommende uger, jeg tager med, selv om jeg
ikke kender vedkommende eller hendes mand.
Min kone var på studietur i England for et par år siden,
nogle af de hun var sammen med der, mødes i ny og næ,
der tager jeg også med, hvis jeg kan, f. eks. til en
Lis Sørensen konsert etc. etc.

Hvis min kone spørger om jeg vil med og møde
nogle nye mennesker hun har lært at kende gennem
sit studie eller andet, siger jeg altid ja, ( hvis jeg kan)
for hun spørger jo fordi det betyder noget for hende,
at jeg deltager i hendes liv.

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-03 14:27

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Jeg er ingen "festabe", men jeg kan sagtens tage med til fester
> som min kone deltager i,

Det vil givetvist også være langt lettere for dig at tage med end slippe for
at tage med. Det er noget andet, når man bor alene.

> [...]
> sit studie eller andet, siger jeg altid ja, ( hvis jeg kan)
> for hun spørger jo fordi det betyder noget for hende,

Det virker meget rigtigt.

Jeg kan så tænke på en af mine tidligere venner, som jeg inviterede med, når
jeg en sjælden gang inviterede gæster i anledning af min fødselsdag. Han
foretrak altid at komme en anden dag, hvor der kun var ham, mig og
yderligere en fælles ven. Jeg ved ikke, hvorfor han gjorde det, men måske
var han bange for at føle sig underlegen eller til grin i selskab med min
familie og mine venner.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 04:45

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Det vil givetvist også være langt lettere for dig at tage med end
> slippe for at tage med. Det er noget andet, når man bor alene.

Det er da nemt nok at slippe, jeg siger da bare: "Næh! Det har jeg
ikke lyst til!" *G*

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-03 08:23

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Det er da nemt nok at slippe, jeg siger da bare: "Næh! Det har jeg
> ikke lyst til!" *G*

Og det accepterer hun bare uden kommentarer?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 11:57

In article <3f30ae51$0$97199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Og det accepterer hun bare uden kommentarer?

Du ved nok hvordan det går med hanløver hvis de ikke sætter sig i respekt

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 14:12

PerX ... wrote:
> In article <3f30ae51$0$97199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...

> Du ved nok hvordan det går med hanløver hvis de ikke sætter sig i
> respekt

Respekt skal da gå begge veje i et parforhold *S*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-03 03:40

In article <3f30fe82$0$97167$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Respekt skal da gå begge veje i et parforhold *S*

Jeg mistænker at mænds respekt er anderledes en kvinders.

Fra : Kirstine

Dato : 06-08-03 15:29

In article <MPG.199afd797ba1e29b989dcf@news.usenetserver.com>, hyp1999
@hotmail_remove_this_.com says...

> Du ved nok hvordan det g=E5r med hanl=F8ver hvis de ikke s=E6tter sig i res=
> pekt=20

Sorry - jeg ved, at dette er totalt off topic. Jeg kan bare ikke forstå,
hvorfor det, du skriver her, PerX, ser sådan ud? Er det min MicroPlanet,
den er gal med?

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-03 03:43

In article <MPG.199b2f0a6878faf7989682@news.tele.dk>, minipip@minipip.dk
says...
> [...]
> >

> Sorry - jeg ved, at dette er totalt off topic. Jeg kan bare ikke forstå,
> hvorfor det, du skriver her, PerX, ser sådan ud? Er det min MicroPlanet,

Heeey Kirstine, bruger du også MicroPlanet :)
Jeg ved ikke hvorfor det ser sådan ud - jeg tror ikke det var sådan jeg
sendte det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-08-03 09:51

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev :

>Heeey Kirstine, bruger du ogs=E5 MicroPlanet :)
>Jeg ved ikke hvorfor det ser s=E5dan ud - jeg tror ikke det var s=E5dan jeg=
>=20
>sendte det?

Fordi du insisterer på at bruge Quoted Printable i din
newsreader.

Hvorfor?

Jeg har jo bedt dig om at lade være.

QP er gammeldags.

Der er altså en del newsreadere, der ikke kan håndtere det og det
tjener ikke noget praktisk formål at bruge QP i dag.

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html

http://www.usenet.dk/netikette/linje.html

http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html
--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-03 12:32

In article <ml1cjv0qa1s82hmo5m9sq4ekcv5m4pvabu@dtext.news.tele.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...

> Fordi du insisterer

Nææ.

> på at bruge Quoted Printable i din newsreader.

Whatever that means. Iøvrigt bruger hun og jeg samme reader (Selvom hun
bruger en gammel en).

> Hvorfor?

Sådan stod den (og det er jo en standart).

> Jeg har jo bedt dig om at lade være.

Og hvem er du? En som brokker sig og er offtopic 90% af tiden. Som
angriber folk og så ignorer deres svar. Du brokkede dig over et eller
andet uforståeligt uden at uddybe, så er det "whatever -life's to short"

> QP er gammeldags.
>
> Der er altså en del newsreadere, der ikke kan håndtere det og det
> tjener ikke noget praktisk formål at bruge QP i dag.

Hvis QP er gammeldags må det altså være ekstremt forældede newsreadere
som ikke bruge det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-08-03 19:34

> [...]

>angriber folk og så ignorer deres svar. Du brokkede dig over et eller
>andet uforståeligt uden at uddybe, så er det "whatever -life's to short"

Jeg var i sin tid valgt vejleder, men har trukket mig som sådan.

Jeg har aldrig lovet at skrive meget i gruppen, jeg har prøvet at
forklare hvorfor for lang tid siden, søg evt. på google.com.

Iøvrigt er det ikke for at brokke mig, men blot for at fortælle
at du havde sat din newsreader op på en uhensigtsmæssig måde.

>Hvis QP er gammeldags må det altså være ekstremt forældede newsreadere
>som ikke bruge det.

Der er også nyere newsreadere, der ikke forstår QP.

Og når man bruger QP, så kan f.eks. OE-brugere ikke citere dine
indlæg korrekt med > medmindre de gør det manuelt eller
installerer et tredjepartsprogram.

Så det gælder om at vise hensyn, så tak for at du har ændret det.

--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-03 18:08

In article <vo3djvk30f81ellgcm8q95ebkgko9vl5l9@dtext.news.tele.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev :

> Iøvrigt er det ikke for at brokke mig, men blot for at fortælle
> at du havde sat din newsreader op på en uhensigtsmæssig måde.

Som jeg antydede, så havde jeg ikke sat den op - bare accepteret dens
defaults.

> Der er også nyere newsreadere, der ikke forstår QP.
>
> Og når man bruger QP, så kan f.eks. OE-brugere ikke citere dine
> indlæg korrekt med > medmindre de gør det manuelt eller
> installerer et tredjepartsprogram.

Hvilket jo bare understreger at OE er noget bras...

> Så det gælder om at vise hensyn, så tak for at du har ændret det.

Jeg er ikke helt sikker på det er det rette at gøre, but who cares ;)

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 14:10

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Og det accepterer hun bare uden kommentarer?

Jeps! Vi respektere at et nej er et nej og så er der
ikke mere at diskutere om, men almindelig høflig
omgangstone byder os at begrunde hvorfor, og
da er: " Jeg har ikke lyst." Begrundelse nok

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 11:57

In article <3f2fa6d5$0$97167$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> [...]
> sit studie eller andet, siger jeg altid ja, ( hvis jeg kan)
> for hun spørger jo fordi det betyder noget for hende,

Godt gået :)

Fra : Henning

Dato : 06-08-03 14:15

PerX ... wrote:
> In article <3f2fa6d5$0$97167$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...
>>

> Godt gået :)

Når man er et par, skal fællesskabet soleklart dyrkes og
det gøres blandt andet ved at deltage i fælles aktiviteter,
hun stiller da også op, når jeg spørge hende om hun vil
være med til en eller anden aktivitet ( Også uden
foe sengen *G* )

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-03 03:51

In article <3f30ff6f$0$97212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> [...]
> hun stiller da også op, når jeg spørge hende om hun vil
> være med til en eller anden aktivitet ( Også uden

Nogen gang får man intryk af at det 'perfekte' forhold er når hver part
har travlt med en masse andet end at være sammen med den anden ("det er
vigtig at have andre interesser", "vi skal jo ikke side lårene af
hinanden")

Som de berettede i TVAvisen for nyeligt, efter hver større ferie (sommer
og vinter) så får parterapeuterne vildt travlt, så vælter det ind med par
som efter de rent faktisk har været nød til at være sammen finder ud af
at det måske ikke var så interessant alligevel.

Fra : Henning

Dato : 05-08-03 13:58

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> hianden da de jo begge bor i ÅRHUS - men jeg er nu oprigtigt kommet i
> tvil kan jeg byde hende det - når man jo alt taget i betragtning må

Hvad plager dig Bo?
Manden er som han er, hvis du introducerer de 2 mennesker
for hinanden, er det da op til dem, at finde ud af om der er
noget at bygge på, de er måske netop skabt for hinanden, det
kan hverken du eller andre bedømme, uanset du kender
begge personer.

Manden er jo blevet " brændt af" noget så lesterligt et par
gange, så at han er single er måske lidt af et bevidst valg
fra hans side, det med at melde fra dagen før, er nu ikke
det han er mest kendt for, mig bekendt er det da vist kun
sket et par gange og den ene gang var noget på hans
arbejdsplads, der "brændte sammen" og i den stilling
han har, har arbejdsgiveren "råderet" over ham døgnet
rundt.

Så fald lige lidt ned igen Bo *GG*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-03 14:04

On Tue, 5 Aug 2003 14:58:09 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>arbejdsplads, der "brændte sammen" og i den stilling
>han har, har arbejdsgiveren "råderet" over ham døgnet

ja ja dårlige undskyldninger er der masser af mig bekendt var det ny
TÆNDERNE den var gal med den her gang ak - ak

>Så fald lige lidt ned igen Bo *GG*

( det er en joke Henning det ved han godt