Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Et tip
Fra : .Kody

Dato : 04-08-03 21:25

Hejsa

Det første jeg gjorde efter ferien var at slette alle billeder på mit CF
card
Men en lille søgning på nettet fandt programmet PC inspector smart recovery,
som genskabte alle billeder, men det bedste er at programmet er gratis, og
kan hentes her : http://www.pcinspector.de/download.htm

Bare et lille tip fra en mand som er glad igen

--
..Kody

kody@despammed.com

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 04-08-03 21:59

".Kody" <kody@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
recovery,
> som genskabte alle billeder, men det bedste er at programmet er

Tak for tippet. Det er jo ikke til at vide hvordan man får brug for
det...
/Ole

Fra : max

Dato : 05-08-03 13:37

> [...]
> kan hentes her : http://www.pcinspector.de/download.htm
>

> Bare et lille tip fra en mand som er glad igen

Tak for det Kody, det er fedt når folk deler gode -GRATIS- tip!!!
-max-)