Liv i gammel tlf
Fra : Peter Elgaard

Dato : 04-08-03 21:14

Dav, jeg ville høre hvor meget det ca. vil koste og for reparet en gammel
Ericsson R320s?

Jeg tror at tlfen gik i stykker dengang pga tab, eller så var det fugtMen
jeg har haft den liggende og vil nu gerne ha liv i den pga reserve tlf.

Tak

Peter E
mcfly@tdcadsl.dk

Fra : onkelkeld

Dato : 05-08-03 07:21

Hej "Peter Elgaard"
Ofte er det for dyrt at få liv i en gammel telefon, men kan du finde en
amatør ud i eletronik
kan det være du der kan få hjælp til billige penge, jeg tog for en tid
siden mod til mig og åbnede
min gamle Bosch da den havde samme problem, og det lykkedes mig at få
liv i den igen, så det kan være du også skulle selv eller finde en med
lidt snilde til at prøve.

http://www.kandu.dk/