Nokia 5110 og datakabel DLR-3P
Fra : Geert Petersen

Dato : 04-08-03 19:49

Jeg har fået forærende et Nokia datakabel type DLR-3P. Vil det kunne
virke med 5110 og data suite 3.0 ?
Kan kablet i det hele taget bruges til 5110, eller skal der bruges
anden software. Det skal primært bruges til telefonbogen.
Jeg har selvfølgelig prøvet, men uden held.
Ifølge www.mobilkabler.dk kan DLR-3P bruges på 5110, hmm

På forhånd tak

Geert
Geert Petersen
geertp_AT_bigfoot_DOT_com

Fra : JMo.

Dato : 04-08-03 20:05

Geert Petersen <nospamp@nospam.com> wrote in

> Jeg har fået forærende et Nokia datakabel type DLR-3P. Vil det kunne
> virke med 5110 og data suite 3.0 ?

Nej, du skal bruge et DAU-9P. Det ligner umiddelbart et DLR-3P, men er til
6110, 6150 - og så din 5110.

Fra : Geert Petersen

Dato : 04-08-03 22:49

On Mon, 4 Aug 2003 19:05:05 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf010@mohr.cx>
wrote:

>Geert Petersen <nospamp@nospam.com> wrote in

>Nej, du skal bruge et DAU-9P. Det ligner umiddelbart et DLR-3P, men er til
>6110, 6150 - og så din 5110.

Tak for svaret
Ved du om de kablet CellShoppen sælger til 5110 virker med data suite
3.0 ?

Geert Petersen
geertp_AT_bigfoot_DOT_com

Fra : JMo.

Dato : 04-08-03 23:09

> Tak for svaret
> Ved du om de kablet CellShoppen sælger til 5110 virker med data suite
> 3.0 ?

Næh, det må du hellere spørge dem om. Men umiddelbart er jeg lidt skeptisk,
da de både skriver 5110, 6110, 6150 og 6210 uden yderligere kommentarer.

5110, 6110, 6150 bruger nemlig udelukkende DAU-9P kabler

6210 bruger DLR-3 eller DLR-3P kabler, med mindre man ikke vil lave
dataoverførsel. Så kan man nøjes med et DAU-9P.

(Og så en detalje: Selve kablet ligner DLR-3 kablet fra en af de store
producenter i Kina. Men det er jo ikke til at vide om det er et billede de
bare har et eller andet tilfældigt sted fra)