Ø: Film plakater
Fra : Tulle

Dato : 04-08-03 19:34

Hej Ng
Ved ikke om det er det rette sted jeg spørger, men der skulle vel ikke være en herinde der ved hvor man kan købe filmplakater på
nettet??
Mvh. MB

Fra : Søren Blom

Dato : 04-08-03 20:48

"Tulle" <tranbo@mail.tele.dk> skrev i

http://www.dvdoo.com har et udvalg, bedøm selv om det er stort eller små.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : LA2

Dato : 04-08-03 20:56

"Tulle" <tranbo@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved ikke om det er det rette sted jeg spørger, men der skulle vel ikke
være en herinde der ved hvor man kan købe filmplakater på

http://www.entertainmentshop.dk/frontpage.asp
http://www.moviemarket.co.uk/
http://www.moviemerchandise.dk/
http://www.posters-records.com/

LA2

Fra : Don G.

Dato : 04-08-03 22:33

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev...

> http://www.moviemerchandise.dk/

Hold your horses!!!
Læs venligst mit indlæg af d. 27.06.2003:

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Morten DH

Dato : 06-08-03 17:02

"Don G." <news@don-gSLETTES.dk> skrev i en meddelelse

> Hold your horses!!!
> Læs venligst mit indlæg af d. 27.06.2003:

Hmm jeg har da faktisk netop lige fået mig en pakke fra dem - ikke den
bedste kundeservice på nettet; men har da altid fået det jeg har købt....

Fra : Don G.

Dato : 07-08-03 11:54

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev...

> Hmm jeg har da faktisk netop lige fået mig en pakke fra dem - ikke den
> bedste kundeservice på nettet; men har da altid fået det jeg har købt....

Du har måske været heldig!? Men at handle med et selskab som officielt er
ophørt hos Told & Skat vil jeg helt klart have mine betænkninger ved...

Fra : Morten DH

Dato : 07-08-03 17:38

> Du har måske været heldig!? Men at handle med et selskab som officielt er
> ophørt hos Told & Skat vil jeg helt klart have mine betænkninger ved...

Absolut, det vidste jeg heller ikke faktisk... Desuden har jeg aldrig fået
svar via deres mail, selvom jeg har skrevet flere gange... men når nu de har
det man vil ha, så må man jo købe der :-/

Fra : Kostas

Dato : 04-08-03 21:38

"Tulle" <tranbo@mail.tele.dk> wrote in

> Hej Ng
> Ved ikke om det er det rette sted jeg spørger, men der skulle vel ikke
> være en herinde der ved hvor man kan købe filmplakater på nettet??
> Mvh. MB

Gå ned i din nærmeste biograf og snak med dem - de har som regel nogen til
salg. De 2 i mit lokalområde har ihvertfald plakater til salg til omkring
kr. 30 pr. stk. (Biocenter Kolding og Lido Vejle)

mvh

Kostas

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 05-08-03 14:33

Tulle wrote:

> Hej Ng
> Ved ikke om det er det rette sted jeg spørger, men der skulle vel ikke være en herinde der ved hvor man kan købe filmplakater på
> nettet??

http://www.art.com

Ulrik Magnusson

Fra : C. H. Engelbrecht