Neværk over ADSL
Fra : Allan Møller

Dato : 03-04-01 23:27

Hej !

Jeg og en kammerat har begge ADSL hos WOL med router og fast ip.
Hvis nu vi ville lave et netværk så vi kunne få adgang til hindandens pc'er
som om de stod ved siden af hindanden kunne man så ikke det ?
Skal der evt. laves om på konfigurering router ? Ville det være sikkert med
brug af brugernavn og password ?

... Allan Møller ....

Fra : KINGKONG

Dato : 03-04-01 23:33

Se eventuelt efter PCANYWHERE

KV

Fra : Allan Møller

Dato : 03-04-01 23:32

> Se eventuelt efter PCANYWHERE

> med

> pc'er

Allan Møller

Fra : Morten Trab

Dato : 04-04-01 01:56

> Se eventuelt efter PCANYWHERE

Læs lige hans spørgsmål...Der blev IKKE spurgt om fjernstyring...

Det han mangler er en VPN løsning...Jeg har desværre ikke forstand på at
sætte det op, da jeg har gjort op med mig selv at min gamle ISDN ikke er
kraftig nok til formålet, så jeg venter et par uger endnu, til min egen ADSL
er på plads, før en kammerat og jeg giver os til at leget lidt med det...

Mvh. Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 04-04-01 13:54

Hmm, vil det sige at www.trab.dk køre på en idsn forbindelse!!!!!!