Vice City Esperanto ???
Fra : Flemming Ploug

Dato : 04-08-03 12:00

Hvor helvede finder jeg en Eseranto bil........kan ikke finde den og det
ksla jeg til sunshine autos liste ....

den er ikke engagn på de faq's jeg er faldet over ?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 13:11

In dk.spil.computer, Flemming Ploug wrote:

>den er ikke engagn på de faq's jeg er faldet over ?

Mener du hvordan den ser ud? Den er her:
<http://gta.macreators.com/pages/gta3/vehicules.php3>.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Rapper

Dato : 04-08-03 14:39

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message

> Mener du hvordan den ser ud? Den er her:
> <http://gta.macreators.com/pages/gta3/vehicules.php3>.

Det er til GTA3.

Her er en udemærket liste over bilerne i VC:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar.html

Esperantoen:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar_es.html

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 14:48

In dk.spil.computer, Rapper wrote:

>Det er til GTA3.

Ups, ja for satan. :) Jeg må være træt.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 04-08-03 14:55

On Mon, 04 Aug 2003 14:11:04 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Mener du hvordan den ser ud? Den er her:
><http://gta.macreators.com/pages/gta3/vehicules.php3>.

Din er en liste over biler i GTA3, Flemming spiller GTA - Vice City.
Anyway, så er her en liste med billeder over biler i VC (ved ikke om
den er komplet, men esperanto'en er der i hvert fald):
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar.html

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 15:33

In dk.spil.computer, Simon Nejmann wrote:

>Din er en liste over biler i GTA3

Ja den er så.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-08-03 16:34

> Ja den er så.

Du Lars.. din liste der, er altså over bilerne i GTA3... og ikke VC....

:D

Mikael

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 16:40

In dk.spil.computer, Mikael Schøler wrote:

>Du Lars.. din liste der, er altså over bilerne i GTA3... og ikke VC....

Pis. ;)

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 06-08-03 00:59

Hej NG,

> Hvor helvede finder jeg en Eseranto bil........kan ikke finde den og det
> ksla jeg til sunshine autos liste ....

Jeg er monster træt og fatter p.t. minus af dette indlæg, men måske kan mit
link alligevel hjælpe dig.

Hygge og husk at få noget søvn!

Link:
http://gta.macreators.com/pages/gtavicecity/vehicules.php3

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)