> Har du aflagt din forhandler et besøg, for at høre om han kunne være
> behjælpelig!
Tvivler på der er nogen der er behjælpelige...
> Eller hvad med et Walk-in værksted. De må kunne opdatere din software, så
> telefonen bliver restettet til fabriksindstillinger!
> Den formatering du har valg har bare slettet alle de ting der er gemt på
> telefonen billeder, SM, MMS, lyd mm. du skulle nok isted have valgt at
> gendanne fabriksindstillinger:
>
> tryk *#9999# og derpå løft røret!
Ok det har jeg prøvet nu.
> Så skulle den gerne være tilbage til fabriksindstillinger. Så skal du bare
> prøve med MMS opsætningen igen. Få tilsendt en WAP opsætning først!
Jeg fik hjælp af en ven fra Sonofon. De havde en langt bedre og mere
brugervenlig guide til, hvordan man ændrer det. Nu virker både wap og mms
igen.
> Hvis du ikke havde problemer med andre WAP sider inden det gik galt for
dig,
> har det nok værret siden du besøgte, der var noget galt med.
> Jeg skal være den sidste til at pege fingre ad folk, men oplever venner,
> familie mm "tror" at der er noget galt med deres telefon og lige prøver
at
> pille lidt selv. Og så går det først galt.
Jeg ringede til Siemens kundeservice. Og jeg spurgte om det dog kunne være
rigtigt, at man mister både ringetoner (standard), mapper (standard) samt
deres standard indhold (billeder, logoer osv) ved at trykke ok til at
formatere. Det synes jeg nemlig ikke skulle ske, når der står følgende når
man trykker på formater: "Slet alle data (adresebog, e-mails,...)?"
Hvad var svaret? Jo, at det skulle man forvente skete...Den sletter
alt...Billeder, både dem man selv har gemt, samt standard, logoer,
ringetoner, lyde, mapper til billeder, som også er der som standard. Så
spurgte jeg efter, om man ikke kunne få softwaren ind i den igen, så man
kunne få standard tingene ind i den igen...Der til var svaret, at det ligger
på CD'en til telefonen. Så sagde jeg: "Jeg har ikke datakabel", så sagde
han, at man kunne overføre via infrarød, hvilket jeg heller ikke har. Så sag
de han så, at siden det var mig selv der ødelagde versionen, så må jeg
betale mig fra det hos TeleCare.
Ærgeligt jeg ikke kender nogen med en bærbar PC i nærheden af mig
> Hvor bor du henne i landet?
Grenå
> Jeg arbejder i en telebutik, og vil godt forsøge at hjælpe hvis du stadig
> ikke kan få det til at virke!
Ville være perfekt.