Hvilken fisk er dette
Fra : BO

Dato : 04-08-03 10:23

Jeg har lige skiftet ungernes akvarie ud i weekenden og fik en fisk med da
den ellers bare ville blive aflivet, jeg har lagt et billede i dk.binaer.
Sælger anede ikke hvad det var og det gør jeg heller ikke, så forslag
modtages.

Hilsen Bo

Fra : Martin Heller

Dato : 04-08-03 10:31

BO wrote in <3f2e26e9$0$97245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> [...]
> et billede i dk.binaer. Sælger anede ikke hvad det var og det
> gør jeg heller ikke, så forslag modtages.

Det ligner en unge af Cyphotilapia frontosa

Fra : BO

Dato : 04-08-03 12:12

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> wrote in message
> Det ligner en unge af Cyphotilapia frontosa

Ja det gør det da godt nok.

Tak for svaret

Hilsen Bo