Formmail via PHP driller....
Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 08:49

Jeg har tidligere postet denne under "html" men ikke fundet mit
svar, så nu prøver jeg her, da det også tildels har PHP relevans.

Jeg har lavet en formmail ved hjælp af php.
I min html kode har jeg følgende linie:
<input type="hidden" name="Sort"
value="order:katalog,navn,adresse,postnr,by,land,email,tlf,kommen
tarer">

Som jeg gerne ville have til at bestemme rækkefølgen på
indtastede oplysninger, når jeg modtager mailen.

Men denne kode virker ikke i denne sammenhæng.
Jeg er virkelig på bar bund - Hvad kan jeg gøre?
Kan nogen hjælpe?
Brinck

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Heklaz

Dato : 04-08-03 09:45

Hvad er det for en formmail pakke du bruger?

--
/jnp

Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 09:51

> Hvad er det for en formmail pakke du bruger?

Da der ikke er installeret noget cgi script på min udbyders server,
sender jeg formmailen via PHP.

Min PHP ser sådan her ud:
http://www.zebra-pro.dk/formmail_test/formmail.php

Tror du man kan indsætte en linie i denne PHP fil, som bestemmer
rækkefølgen på det indtastede i formmailen, altså når jeg modtager
det i en mail?

Fra : Jacob Atzen

Dato : 04-08-03 10:09

Gitte Brinck <g_brinck@hotmail.com> writes:

> Tror du man kan indsætte en linie i denne PHP fil, som bestemmer
> rækkefølgen på det indtastede i formmailen, altså når jeg modtager
> det i en mail?

Ja, det kan man godt. Funktionen parse_form skal tilrettes.

- Jacob Atzen

Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 10:13

> Ja, det kan man godt. Funktionen parse_form skal tilrettes.

Ja? Er det noget du kan hjælpe med?
(PHP er desværre uden for mit område)

Fra : Jacob Atzen

Dato : 04-08-03 10:21

Gitte Brinck <g_brinck@hotmail.com> writes:

> Ja? Er det noget du kan hjælpe med?
> (PHP er desværre uden for mit område)

Ja, kontakt mig per e-mail.

- Jacob Atzen

Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 10:56

> Ja, kontakt mig per e-mail.
>
> --
> Med venlig hilsen
> - Jacob Atzen

Ok, tusind tak / jeg har nu sendt dig en mail

Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 04-08-03 14:09

Jeg ved ikke rigtig om det kan hjælpe, men jeg har lavet et lille
script der er beskrevet på http://mbn.dk/PHP/formmail/ det var
ikke meningen at jeg ville smide det op på min side, da jeg lavede
scriptet til eget brug.

Måske er det nemmere at sætte mit script op frem for det andet...

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 15:25

Hej Morten, tusind tak for dit gode link

Fra : Gitte Brinck

Dato : 04-08-03 15:23

Tak til Jacob Atzen - Mit problem er nu løst!