Godt og blandet (nå, ikke?)
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 00:22

Skal liiiige have udreddet et par ting, min søs pointerede at I havde
skrevet, og så drev nysgerrigheden mig herind igen...

1. Vil gerne have et fonnummer så jeg kan snakke med en person hos Telmore.

2. Jimmy > Du siger jeg søger opmærksomhed. Hvem er så dum, at give mig den?

3. Jimmy > Der er så absolut ingen grund til at blive personlig her -
"SMS-fetish"? Synes du ikke lidt du mangler et liv, hvis det eneste du har
at gøre, er at rakke ned på andre folk?

4. Mit Anti-Telmore-korstog? Aha? Jeg benytter en service, og forventer så
sandeligt også at den er bare _nogenlunde_ i orden, det kan man vel forvente
som en (betalende.!) kunde!

5. Nogen der ved hvad oprettelsen på Telia Xpress er? Prismæssigt?

6. Telmore har endnu ikke opdateret min konto - dérfor vil jeg snakke med
dem personligt nu, faktisk er ingen af konti her i huset blevet opdateret i
knap en uge nu.

7. Peace, love and hippieness.

// Troels

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 04-08-03 01:09

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

Troede du var smuttet, men selvjustitsen holdt ikke længe, hva...

> 6. Telmore har endnu ikke opdateret min konto - dérfor vil jeg snakke med
> dem personligt nu, faktisk er ingen af konti her i huset blevet opdateret
> knap en uge nu.

Tillykke med det - så kan du rigtigt surmule hva! *GG* Min opdatere dagligt,
og jeg har i øvrigt ingen problemer med selv at smide penge ind når jeg
syntes det er på tide...

/ Jonas

Fra : Jimmy

Dato : 04-08-03 05:41

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> Skal liiiige have udreddet et par ting, min søs pointerede at I havde
> skrevet, og så drev nysgerrigheden mig herind igen...

HAHAHAHA.

> 2. Jimmy > Du siger jeg søger opmærksomhed. Hvem er så dum, at give mig
den?

Jeg skrev at det var symptomatisk for folk som Jer der har behov for at sige
at I smutter, at I *ikke* smutter.

Du har jo lige bevist jeg har ret.

> 3. Jimmy > Der er så absolut ingen grund til at blive personlig her -
> "SMS-fetish"? Synes du ikke lidt du mangler et liv, hvis det eneste du har
> at gøre, er at rakke ned på andre folk?

Det har jeg ikke skrevet.

Og i øvrigt - stop alle dine off-topic indlæg, hvis du vil undgå en klage
til din ISP.

/Jimmy

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 11:51

> Og i øvrigt - stop alle dine off-topic indlæg, hvis du vil undgå en klage
> til din ISP.

Klag alt hvad du vil... Piv, piv, men jeg synes nu jeg var On-topic nok, da
jeg havde nogle mobilrelaterede spørgsmål...

// Troels

Fra : Fedt Mule

Dato : 04-08-03 11:56

On Mon, 4 Aug 2003 01:21:50 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Skal liiiige have udreddet et par ting, min søs pointerede at I havde
>skrevet, og så drev nysgerrigheden mig herind igen...
>
>1. Vil gerne have et fonnummer så jeg kan snakke med en person hos Telmore.

Kender ikke noget nr til en person hos Telmore. Har kun det du sikkert
selv har 70 21 89 00

>2. Jimmy > Du siger jeg søger opmærksomhed. Hvem er så dum, at give mig den?

Jimmy

>3. Jimmy > Der er så absolut ingen grund til at blive personlig her -
>"SMS-fetish"? Synes du ikke lidt du mangler et liv, hvis det eneste du har
>at gøre, er at rakke ned på andre folk?

Jeg synes han mangler et liv. Sender ikke så mange sms'er som du gør,
men ca det halve. Folk må gøre som de vil, så længe det er lovligt!
Være bøsse, synes i badet osv

>4. Mit Anti-Telmore-korstog? Aha? Jeg benytter en service, og forventer så
>sandeligt også at den er bare _nogenlunde_ i orden, det kan man vel forvente
>som en (betalende.!) kunde!

Synes også det er for dårligt, at det ikke virker, og det er en af
grundene til at jeg ikke gider dem. Jeg har telia xpress, og det
virker fint for mig. Engang imellem kan den godt afvise at sende en
sms, men så sender man den jo bare igen. og der kan også forekomme
forsinkelse, men kan der ikke det hos alle selskaberne??

Det koster 99,- http://www.teliaexpress.dk/index_2.asp

>6. Telmore har endnu ikke opdateret min konto - dérfor vil jeg snakke med
>dem personligt nu, faktisk er ingen af konti her i huset blevet opdateret i
>knap en uge nu.

SKOD!

>7. Peace, love and hippieness.

To you too my dear...håber du stadig får masser af FISSSEEEEE
*LOL*

>// Troels

Pernille

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 12:11

> Det koster 99,- http://www.teliaexpress.dk/index_2.asp

Hvis nu man tager ind til dem personligt, og hører om deres pris på en tidl.
Telmore-kunde er 99 kr., såeh tror jeg nok de kan finde på at skrotte
oprettelsen

> To you too my dear...håber du stadig får masser af FISSSEEEEE

Hov hov :-$

// Troels

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-08-03 12:19

Var du ikke daffet?

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 12:23

> Var du ikke daffet?

Som jeg sagde, havde jeg lige et par spørgsmål.

Lige nu er du OT, så som Jimmy skrev "Hvis du ikke vil risikere en klage til
din ISP, så vær OT". Bliver du sur på mig over dén udtalelse, er det lidt
det samme som at sige Jimmy overreagerr Ups, hva?

// Troels

Fra : Fedt Mule

Dato : 04-08-03 12:35

On Mon, 4 Aug 2003 13:22:50 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>din ISP, så vær OT". Bliver du sur på mig over dén udtalelse, er det lidt
>det samme som at sige Jimmy overreagerr Ups, hva?

Troede alle havde lov til at være her??? Åbenbart noget jeg har
misforstået...

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 12:55

> Troede alle havde lov til at være her??? Åbenbart noget jeg har
> misforstået...

Må de også, det var sådan set også en spydighed lidt rettet imod Jimmy - for
Jimmy havde da fuld gang i at true med at melde mig til min ISP, hvis jeg
ikke lod være med at poste Off-topic.

Så måtte jeg hellere lige pointere, at det med at være Off-topic kun er en
ting der kan "ramme" mig - men også andre Altså sagt sådan, at man ikke
skal tage det som om at jeg er den eneste der kan være off-topic. Forvirret?
Er jeg også selv, kunne ikke finde en ordentlig formulering. Håber du finder
den røde tråd i mit sludder.

// Troels

Fra : Jimmy

Dato : 04-08-03 15:22

> [...]
for
> Jimmy havde da fuld gang i at true med at melde mig til min ISP, hvis jeg

Naturligvis.
Mønsteret er at du finder en gruppe, FLOODER den med OT og latterlige
selvhævdende indlæg for derefter at blive upopulær overalt.

Vi husker alle dine absurde indlæg i dk.marked.privat.edb, hvor du først
snød en sælger for sine penge, derefter floodede igennem med OT indlæg om
folk ikke lige kunne sende dig en email fordi du ikke vidste om emails
virkede.
Da du så var blevet ekstremt upopulær i den gruppe over dine OT indlæg og
bedrageri fandt du jo ena den gruppe at genere.

dk.binaer var nu dit foretrukne sted at være OT og der er nok ikke nogen der
har glemt, hvor upopulær du blev.
Kan du huske du begyndte at tude og skrev endnu flere OT indlæg med
overskriften "Er jeg virkelig sådan en plage?", hvori du tudede enormt over
at folk ikke kunne lide dig.

Det gik så vidt at folk postede billede af Kraks vejviser til din adresse.

Fra en søgning kan jeg se, at de i dk.fritid.knallert også er utilfredse med
dig.

Og nu - ja nu er du så igang med at forpeste denne gruppe med ligegyldige
indlæg om at du er smuttet, hvorefter du - som forudsagt - kommer tilbage,
og begynder endnu en serie indlæg om at du er her igen.

Var det så svært at overholde det du lovede og som folk takkede dig for?

/Jimmy

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 16:01

> Fra en søgning kan jeg se, at de i dk.fritid.knallert også er utilfredse
med
> dig.

Det pis har du smidt efter mig 1 gang - find lige frem hvor i
dk.fritid.knallert det er, tak? - og vend så tilbage med dine beskyldninger.

> Og nu - ja nu er du så igang med at forpeste denne gruppe med ligegyldige
> indlæg om at du er smuttet, hvorefter du - som forudsagt - kommer tilbage,
> og begynder endnu en serie indlæg om at du er her igen.

Ja, uha, hør nu her. Hvis du har et problem med mig, så blokér mig...

> Var det så svært at overholde det du lovede og som folk takkede dig for?

Ja faktisk, for tåber som dig lader man ikke bare ligge... Det er simpelthen
så latterligt sjovt at læse, at jeg ikke kan lade være.

Hint: Bloker mig, hvis du har et problem med mig.

// Troels

Fra : Jimmy

Dato : 04-08-03 16:05

> med
>
> Det pis har du smidt efter mig 1 gang

Nej det har jeg ikke skrevet før.
Det er anden gang i dag du blander mig sammen med en anden.
Der er åbenbart mange der ikke kan lide dig.

Den slags kommer der vel ud af at dig og din mor snyder og bedrager folk for
deres redelige fortjente penge.

> Ja, uha, hør nu her. Hvis du har et problem med mig, så blokér mig...

Det er ikke mit job at blokere dig.
Det er dit job at lade være med at være en pestilens.

/Jimmy

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 16:11

> Den slags kommer der vel ud af at dig og din mor snyder og bedrager folk
for
> deres redelige fortjente penge.

Nu nævner du så lige at Martin glemte et 1-tal på efterkravssedlen, derefter
blev vi truet telefonisk med rockere.

Senere hen, har Martin og jeg så handlet bl.a. RAM, en fladskærm, og andet,
jeg var også halvt på vej til sjælland for at hjælpe ham med at skifte
toppakning på hans BMW 320i - nu må I så selv om, om ikke det lyder, som om
Martin og jeg kommer udemærket ud af det sammen, nu.

> Det er ikke mit job at blokere dig.
> Det er dit job at lade være med at være en pestilens.

Og når jeg nu ikke kan passe mit job, ang. at lade være med at være en
pestilens, må det være op til dig hvad fanden du har tænkt dig at gøre ved
det, jeg gider IKKE gøre noget ved det.!

// Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-03 16:10

Er I ikke flinke at fortsætte i news:dk.admin.netikette eller i
news:dk.snak.mudderkastning hvis det er det det handler om.

Gruppen her er til snak om mobiltelefoni, tak.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 16:17

> Gruppen her er til snak om mobiltelefoni, tak.

Jo, undskyld. Skal nok holde kæft nu overfor Jimmy.

// Troels

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-08-03 12:41

Hej Troels,

> Som jeg sagde, havde jeg lige et par spørgsmål.

Ja, det var da rigtigt... Og så en masse andet pladder vedr dine tidligere
treads.

> [...]
> din ISP, så vær OT". Bliver du sur på mig over dén udtalelse, er det lidt
> det samme som at sige Jimmy overreagerr Ups, hva?

Ups, ja.. Jeg bliver dælme nervøs allerede. Du kan da bare klage alt det du
har lyst til.

Sur, nej aldrig, der skal mere end et par småperfide indlæg i en newgroup
til at gøre mig sur.. Langt mere end hos visse andre personer som jeg lige
kan komme i tanke om...

Selvfølgelig er det synd og ærgeligt for dig, at du ikke kan leve med
Telmores service og priser - og føler du at Telia leverer et bedre produkt
for dig er det da fint. Det er nok mere børnevenligt, ihvertifælde hvad
SMS'er angår, hvor der ikke er risiko for at "overtrække" kontoen. Til
gengæld skal du jo huske på at regningen for samtaler kommer EFTER du har
ført dem, og at de har en relativt højt kreditmaks - som jeg ikke lige
erindrer - som du altså kan nå at tale for før de lukker...

Men du slipper for at bekymre din hjerne med et par dages forsinkelser på
forbrug, da Telia slet ikke har den mulighed for at du kan følge med i dit
forbrug. Du slipper for skulle gå ind og indbetale, da de sender dig en
regning med posten. Alt i alt er det nok et bedre valg for dig.

Og læser du her - og andre steder - vil du se en masse rigtig spændende
eksempler på problemer med at slippe ud af Telia igen, mærkelige rykkere og
gebyrer og andet halløj. Men selvfølgelig... Det er jo en smagssag, hvad man
foretrækker.

** Lars

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 12:53

> [...]
og
> gebyrer og andet halløj. Men selvfølgelig... Det er jo en smagssag, hvad

Vi kommer fra kun at have haft Telia her i huset, så jeg ved _godt_, hvad
Telia kan finde på. Men de skal i det mindste ikke forsøge at taksere mig
for en helvedes masse SMS'er

// Troels

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-08-03 13:01

Heysa,

> Vi kommer fra kun at have haft Telia her i huset, så jeg ved _godt_, hvad
> Telia kan finde på.

Ah okay - godt - ville bare være sikker på, at du vidste hvad du gik ind til

> Men de skal i det mindste ikke forsøge at taksere mig
> for en helvedes masse SMS'er

Nej - det er så rigtigt. Bortset fra de overtakserede - som der rent faktisk
er en del kunder der ringer til kundeservice og brokker sig over, at der
blive opkrævet penge for... Tjaeh...

** Lars

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 13:17

> Ah okay - godt - ville bare være sikker på, at du vidste hvad du gik ind
til

Uha, det ved jeg

> Nej - det er så rigtigt. Bortset fra de overtakserede - som der rent
faktisk
> er en del kunder der ringer til kundeservice og brokker sig over, at der
> blive opkrævet penge for... Tjaeh...

De skulle efter sigende have styr på det, nu...

// Troels

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-08-03 13:20

Hey,

> De skulle efter sigende have styr på det, nu...

Ja, det tror jeg også. De overtakserede SMS'er skal man jo i øvrigt også
betale for - uanset at selv SMS'en er gratis.

Så er det kun det at hvis man har forbrugsbegrænsning på, lukker de gratis
SMS'er også hvis man taler over maximum.

Men alt i alt er det et udmærket produkt hvis man sender mange SMS'er!

** Lars

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 13:32

> Men alt i alt er det et udmærket produkt hvis man sender mange SMS'er!

.... hvilket jeg gør :-$

// Troels

Fra : Grethes

Dato : 04-08-03 17:54

> De skulle efter sigende have styr på det, nu...

Ja, det må vi da håbe for dig de har, men hvis det ikke er tilfældet, så
hører vi det nok.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-03 18:31

> Ja, det må vi da håbe for dig de har, men hvis det ikke er tilfældet, så
> hører vi det nok.

Og hvis det er tilfældet, skal vi nok høre brok fra dig over at jeg ikke
brokker mig

// Troels

Fra : Grethes

Dato : 04-08-03 19:47

> Og hvis det er tilfældet, skal vi nok høre brok fra dig over at jeg ikke
> brokker mig

Overhovedet ikke.