Dankort betaling
Fra : Mathias Vestergaard

Dato : 03-08-03 23:49

Nogen der kan give mig et link eller noget info om hvordan man kan give folk
mulighed for at betale med dankort i ens webshop? Jeg aner ikke hvor jeg
skal lede.

MVH
Mathias Vestergaard

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 04-08-03 06:59

>Nogen der kan give mig et link eller noget info om hvordan man kan give folk
>mulighed for at betale med dankort i ens webshop? Jeg aner ikke hvor jeg
>skal lede.
[...]

kontakt www.pbs.dk ?

Henrik

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-08-03 18:54

Mathias Vestergaard wrote:
> Nogen der kan give mig et link eller noget info om hvordan man kan give folk
> mulighed for at betale med dankort i ens webshop? Jeg aner ikke hvor jeg
> skal lede.

www.betaling.dk

mvh
Johan

Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 04-08-03 19:17

http://www.dibs.dk/ er din ven!

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-08-03 22:05

Morten Blinksbjerg Nielsen wrote:

> http://www.dibs.dk/ er din ven!

I den anledning bør vi nok også nævne:

www.freepay.dk
www.interpay.dk

Som også ligger i den billige ende...

Desuden tilbyder mange webhoteller (af de større) betalingløsning som
addon til webhotellet.

www.webhosting.dk
www.dandomain.dk
Og sikker mange flere jeg ikke kan huske i hovedet :D

Hvis man endelig selv har mod på at investere i SSL certifikat, server
og tid (:D) findes der jo www.cashcow.dk

Men kan sagnes tilslutte mig DIBS - har selv brugt dem tidligere i tiden
i en længere periode - kun med MEGET få problemer. Så de er helt på
toppen. Nemt opsætning, godt administrationssystem. Dog var der visse
ting som kunne blive gjort bedre dengang - med de er måske rettet nu? ;)

Ellers kan jeg også anbefale
www.bibit.com som jeg bruger pt. - dog er de en del mere international
orienteret. (Er gode hvis man f.eks. skal modtaget Switch eller SOLO -
desuden har de nogle rigtig gode frauds controls ;))).

Ikke mere for den 25-øre :)

mvh
Johan