Multiplayer til Vice City!
Fra : Jonas R.

Dato : 03-08-03 22:17

Så har www.multitheftauto.com releaset et multiplayer mod til GTA3 VC. Hvis
det skulle have nogens interresse!

Jonas

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 04-08-03 00:21

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:bgju45$24m$1@sunsite.dk...
> Så har www.multitheftauto.com releaset et multiplayer mod til GTA3 VC.
Hvis
> det skulle have nogens interresse!
>
> Jonas

Det lyder fedt men jeg synes ikke lige jeg kan finde det man skal downloade.
Jeg ved det er mig det er galt med men hvad hedder det man skal hente???

Fra : Steffen Y

Dato : 04-08-03 01:29

Fandt en på gamesrhell.com <http://www.gamershell.com/download_2995.shtml>

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Jonas R.

Dato : 04-08-03 08:24

SNIP

> Det lyder fedt men jeg synes ikke lige jeg kan finde det man skal
downloade.
> Jeg ved det er mig det er galt med men hvad hedder det man skal hente???

Prøv at gå ind under deres download section - releases - VC og hent det så
der!

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 04-08-03 14:36

> SNIP

> downloade.
> >
> Prøv at gå ind under deres download section - releases - VC og hent det så
> der!

Hvad betyder det der SNIP???

Fra : kr0oZe

Dato : 04-08-03 15:02

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad betyder det der SNIP???

At noget er blevet cuttet af det originale indlæg:

Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk