Skærme
Fijala 3554
Min skærm hvad sker der med den??
Fra : Kristian Platz

Dato : 03-08-03 21:19

Hej

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...

lige pludselig en dag jeg tænder for min puter så er skærmen mørkede end
den plejere.
men det er ikke alt fx kan jeg se grå linjere hen over skærmen nogle
tykkere end andre. det er ikke sådan jeg ikk akn se igennem men de er meget
tydelige.

De er mødvendigvis på det samme sted hver gang. fx hvis jeg har Winamp åben
og flytter rundt med det ude på skrivebordet flytter linjerene med altså op
og ned.

er der nogen der ved hvordan jeg kan afhjælpe problemet. og hvad årsagen
til dette problem er.

Fra : Kristian Platz

Dato : 03-08-03 22:06

Kristian Platz <krolle8@htmail.com> wrote in

> [...]
> med altså op og ned.
>
> er der nogen der ved hvordan jeg kan afhjælpe problemet. og hvad

UPS !! glemte

Har win XP
TNT 2 64 grafik kort
Philips 107E Skærm

Fra : Finn Egmose

Dato : 04-08-03 05:31

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kristian Platz <krolle8@htmail.com> wrote in

Det er ikke et skærmproblem. Det er derimod dit grafikkort der er stået
af.Hvis et grafikkort har været overophedet laver det de grå striber som du
nævner.Prøv evt i første omgang at låne et andet grafikkort og se om
striberne ikke er væk.

Mvh. Finn

Fra : Brille

Dato : 07-08-03 00:25

"Finn Egmose @post.tdcadsl.dk>" <fimus<no spam> wrote in message
> [...]
> striber som du nævner.Prøv evt i første omgang at låne et andet
> grafikkort og se om striberne ikke er væk.

Har du set skærmen, siden du ved at det ikke er tilbageløs striber der er
tale om?

Ville nok starte med at prøve, og se om skærmen opfører sig på samme måde
med en anden computer først.

--
MVH.
Brille