Billigste zone-abonnement
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-08-03 17:45

Hej

Min lillebror skal flytte hjemmefra og have en mobil, der skal fungere som
hjemmetelefon.

Men hvilket abonnement er så det bedste til den slags? Der findes jo flere
forsk. zone-numre - og da han nok ringer primært til et-fem forsk. numre,
så vil en form for stjerne-numre-mulighed også være kærkomne.

Det skal være abonnement, hvor der også gives tilskud tilmob

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 03-08-03 18:06

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> så vil en form for stjerne-numre-mulighed også være kærkomne.
>
> Det skal være abonnement, hvor der også gives tilskud tilmob

Køb et TDC mobil abonnement, og flyt det til deres Mixit abonnement når det
er oprettet - den resterende bindingsperiode kan du overføre til Mixit
abonnementet.

-Michael

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:19

"Michael Salomonsen" <michaels@(fjern_mig)multicom.dk> wrote in message
> Køb et TDC mobil abonnement, og flyt det til deres Mixit abonnement når
det
> er oprettet - den resterende bindingsperiode kan du overføre til Mixit
> abonnementet.

Kan ikke lige se hvor Mixit er billigerer end Telmore / CBB ?

http://mixit.dk/fakta_svar.html#priser1

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-03 18:30

FB skrev:

>Kan ikke lige se hvor Mixit er billigerer end Telmore / CBB ?

Mixit tilbyder "Stjernenummer" og "Zonen", som Kasper snakkede om.
Beggel dele giver en minutpris på 50 øre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:52

> Mixit tilbyder "Stjernenummer" og "Zonen", som Kasper snakkede om.
> Beggel dele giver en minutpris på 50 øre.

Ja ok. Det fik jeg ikke med fra starten af.

Mvh
FB

Fra : John K

Dato : 03-08-03 18:33

"FB" <.> skrev i en meddelelse

> "Michael Salomonsen" <michaels@(fjern_mig)multicom.dk> wrote in message
> det
>
> Kan ikke lige se hvor Mixit er billigerer end Telmore / CBB ?
>
> http://mixit.dk/fakta_svar.html#priser1

Mulighed for hjemmezone samt et stjernenummer.

Mvh

John

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 03-08-03 18:35

"FB" <.> wrote in message

> Kan ikke lige se hvor Mixit er billigerer end Telmore / CBB ?
>
> http://mixit.dk/fakta_svar.html#priser1

Men du kan flytte bindingsperioden videre - det kan du ikke hvis du flytter
til Telmore / CBB, så hænger du jo på begge abonnementer.

-Michael

Fra : BorreBoy

Dato : 03-08-03 18:28

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så vil en form for stjerne-numre-mulighed også være kærkomne.
>
> Det skal være abonnement, hvor der også gives tilskud tilmob

Hvis de numre han ringer til er fastnetsnumre, kan Oranges Mono være en
fordel...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-08-03 21:40

"Michael Salomonsen" <michaels@(fjern_mig)multicom.dk> writes:
>Køb et TDC mobil abonnement, og flyt det til deres Mixit abonnement når
>det
>er oprettet - den resterende bindingsperiode kan du overføre til Mixit
>abonnementet.

Vil det sige, at jeg kan købe en SE T68i hos Mobilkompagniet for 299,-
med TDC MobilTalk eller MobilBonus - og blot flytte det til Mixit med Zone
og Stjernenummer - uden problemer?

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-08-03 23:40

> Vil det sige, at jeg kan købe en SE T68i hos Mobilkompagniet for 299,-
> med TDC MobilTalk eller MobilBonus - og blot flytte det til Mixit med Zone
> og Stjernenummer - uden problemer?

Hej Kasper!

Ja, det er korrekt. Du skal dog være opmærksom på at du vil blive opkrevet
for den resterende abonnementsperiode. Dvs. hvis du opretter MobilBonus skal
du betale 180kr. opretter du MobilTalk skal du betale 450kr. og beløbet
bliver opkrævet på din første faktura fra Mixit.