Masser af havørred nu
Fra : Christian Keis

Dato : 03-04-01 22:48

Var på en tur til Faxe Ladeplads i søndags. Ankom ved et-tiden og i tredie
kast havde jeg den første på. I løbet af et par timer, var det blevet til
seks i alt. Dog var det kun to, der holdt målet. Ved siden af mig stod en
anden. Han fik elleve! på samme tid, med den største omkring to kilo. Lidt
længere henne stod der en, der fik fem, med fire over målet. Det var det
rene Eldorado. Fiskene blev alle taget på små livlige blink, med stor
bæreflade, hurtig indspinning og mange spinstop. Det var som regel i
spinstoppet at de huggede. Var ved Mosede Fort her til aften. Makkeren fik
to, med en over målet (51 cm, 1,7 kg). Havde selv en på der røg af igen.

Det er altså nu det sker. Fat i stangen og ud på kysterne.

Knæk og Bræk

Christian Keis

Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 05-04-01 18:20

Hvorhenne står I ved Mosede Fortet og på hvor dybt/lavt vand ?

Mvh
Flemming