k7sem og winxp
Fra : KL

Dato : 03-08-03 15:43

hvordan kører windows xp og k7 sem
jeg vil gerne prøve xp men kun hvis det kan køre sammen

kl

Fra : phanton

Dato : 03-08-03 17:54

"KL" <smukkelarsen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan kører windows xp og k7 sem
> jeg vil gerne prøve xp men kun hvis det kan køre sammen
>
> kl

Hej

Har lavet 4 maskiner med dette bundkort.Ingen problemer med WinXp,
husk blot at enable ACPI funktionen i bios.

Men hvis du spenderer 225 kroner mere på et Asus A7N266-VM/L/SE
får du DDR ram support,usb 2,Geforce 2,Alc 650 lydkort.
Jeg har samlet 5 maskiner med dette bundkort,kører klippestabilt og er
absolut et bedre og hurtigere bundkort.

mvh phanton

Fra : Claus Noer Pedersen

Dato : 04-08-03 08:24

Og hvis du spenderer 225,- kr mere kan du få noget der er endnu bedre osv.
:)
..
..
..