Skabt i Guds billede
Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 15:11

Skabt i Guds billede

Præster opfandt at mennesker står over dyr, og vi er skabt i Guds billede -
hvilket er blevet til at vi har særlige menneskerettigheder.

Selvom det aldrig er ordentligt afprøvet, så tror mange, at vi ikke kan få
børn med menneskeaber.

Dogmet om, at vi er en art, er vigtig for at kræve lighed,
fordelingspolitik, flygtningeomsorg og ulandshjælp - som om vi skal føle
pligt til at elske et tropisk stammemedlem mere end vor egen hund. Pga
særligt gudeligt DNA!

Forbud mod kloning og mod at søge at skabe menneske-dyr hybrid (hvad måske
kan gøres ved alm samleje med lidt kunstgreb med chimpanse el lign) skyldes
blind autoritetstro mod misforstået bibellæsning. Det bør droppes.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Søren Emig

Dato : 03-08-03 21:10

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]

skyldes
> blind autoritetstro mod misforstået bibellæsning. Det bør droppes.

...... udtalte Bo Warming. Formand og Diktator for livstid - etisk råd.

Hvorfor i al verden skulle man prøve at lave en hybrid klon? Det minder
mig lidt om et South Park afsnit, hvor en skør videnskabsmand laver dyr
med fire numser.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 07:02

"Søren Emig" <soren@robtech.dk> wrote in message
> [...]

> Hvorfor i al verden skulle man prøve at lave en hybrid klon? Det minder
> mig lidt om et South Park afsnit, hvor en skør videnskabsmand laver dyr

Staten bør ikke spilde penge på kloning eller
abemenneske-befrungtningsforsøg(omend sidstnævnte måske kan skabe enorm
indsigt for få tusind kroner, for ny viden om feromoner gør det nok let at
få abe-menneske parring i stand, hvilket man ikke turde for præsterne
tidligere.

Men man bør tillade private at overgå universiteterne - og snart vil talrige
rigmænd flokkes om privatklinikker for at få sjove børn at prale med, og vi
vil få en velsignelsesrig privat forskning, som vil på få årtier skabe viden
langt værdifuldere end hvad universiteterne nogensinde har evnet i deres få
milliard-dyre århundreder.

Jalousi over egen inkompetence er vigtig drivkraft til statens forbud.
Og det pakkes smart ind i kristendom om, at "vi er skabt i guds billede"
- og kloning og chimp-pygmæ bastard er blasfemi osv
Hør den salvelsesfulde overlæge Ole Hartling fra Etisk Råd - en
forbudsstalinist som sin statsministerfar.

Mon ikke mangen fotomodel vil betale en million for at være rugemor og
producere en gorilla-hottentot baby, som vil sikre hende adgang til alle
talkshow dvs hun bliver rigere end Oscarvindere.

Lad tusind blomster blomstre - slip hestene fri. Kentaurer opnås næppe.!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 07:49

Hvem ved om gorilla-chimpanse, chimpanse-bonobo(dværgchimpanse) eller
Orangutan-Gibbon samleje har været forsøgt gennemført under omstændigheder
med håb om graviditet - længe og på rette tidspunkter osv fx i reservat hvor
andre partnere savnedes så der opstod sexsult og dermed nedsat kritisk sans.

Alle vil helst i kassen med Ghita Nørby som ung, men på en øde ø kan man
bolle et lig i mangel af bedre - ifl en sømand-nonne-joke bl.a.("Vi graver
hende sgu op igen" sagde den ene sømand til den anden)

Hvis man vil vide om æsel-hest der gav muldyr og mulæsler er et mirakel der
kan gentages, så kan man ikke vente på at bønder finder på at lade de to
nærtstående arter bo i samme stalde nogle årtusinder og så sker det
omsider.
VIL VI IKKE HAVE VIDEN?
Er vi kuet at "Øjet i det høje" der siger vi ikke må skabe noget i guds
billede - leg er forbudt?
"Ham Gud er satme svær at få smidt ud" sang Trille i DR i 70erne

Zoo opslag påstår, at heste og zebraer er så forskellige som mennesker og
aber. DE VED INTET
Og har ikke gjort seriøse forplantnings-forsøg for krydsning er ikke på
dagsordenen for professorer, der jo alle er fantasiforladte.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 08:18

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> [...]
> tidspunkter osv fx i reservat hvor andre partnere savnedes så der
> opstod sexsult og dermed nedsat kritisk sans.

Respekter venligst at dine sygelige sexfantasier intet har at gøre i
dk.livssyn.kristendom

XFU dk.videnskab

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 09:18

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> Respekter venligst at dine sygelige sexfantasier intet har at gøre i
> dk.livssyn.kristendom

Hæmskoen for lykkeskabende videnskab om artsblanding er KRISTENDOM derfor er
indlægget IKKE OT

Hvis du er snerpet og ser sexsygdom i videnskabelig debat vedr etisk råd der
er meget religiøst, så LAD VÆR AT ÅBNE MINE INDLÆG

Du ejer ikke denne ng mere end mig

Jeg har aldrig gået efter manden men når Anders og Andreas står for
antikristen censur og jødehadagtig aggression mod mig med lodret løgn ,
så bør navn nævnes i subject line, så folk er advaret om at disse to
personer er brugt som EKSEMPLER på noget kritisabelt.

I truer med censur. Altså I er fascistiske. Forhåbentlig kun på det lille
område og I er ikke anklaget, I er tilgivet, men jeres tendens bør der
sagligt advares mod.

Syns du, Andreas at Anders lodret lyvende injurie mod mig, burde have været
fortiet?

Det er sagen vi skal tilbunds i. Person er ligegyldigt

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 09:32

> Hæmskoen for lykkeskabende videnskab om artsblanding er KRISTENDOM
> derfor er indlægget IKKE OT

Det er ikke kristendom selv om du kalder det kristendom. Debat om
æbleplukeres cykjelpumpning bliver heller ikke til kristendom selv om
*du* sikkert kunne finde på at det for kristendom.

> Hvis du er snerpet og ser sexsygdom i videnskabelig debat vedr
> etisk råd der er meget religiøst, så LAD VÆR AT ÅBNE MINE INDLÆG
>
> Du ejer ikke denne ng mere end mig

Nej, men der er en fundats for gruppen dk.livssyn.kristendom. Og den
er gælden enten du kan lide det eller ej. Er du utilfreds med
fundatsen, så stil forslag om at få den ændret.

Og din debat om sex mellem dyr og mennesker har altså ikke noget med
kristendom at gøre!

At noget er religiøs gør det ikke til kristendom.

> [...]
> så bør navn nævnes i subject line, så folk er advaret om at disse to
> personer er brugt som EKSEMPLER på noget kritisabelt.

Nu er det snart på tide at du holder inde. - Der er ingen der er efter
dig med antikristen censur.

Vi er blot nogle stykker der gerne vilhave at gruppen bliver brugt til
kristen debat, og ikke til dit racistiske og sexuelle lyster.

Følg fundatsen, eller find dig et andet sted at forurene med dit
ildestinkende gylle. - Eller endnu bedre: Ret dig efter fundatsen, og
deltag på lige fod med os andre i frugtbare debatter om kristendom -
uden dine politiske udgydelser og ditto filosofiske osv. Hold dig til
striks til gruppens emne, og du vil være en kærkommen deltager.

> I truer med censur. Altså I er fascistiske. Forhåbentlig kun på det
> lille område og I er ikke anklaget, I er tilgivet, men jeres
> tendens bør der sagligt advares mod.

Vel gør vi ej. Og du ved åbenbart heller ikke hvad ordet censur
rettelig betyder, men misbruger det til at kræve en 2ret" til at poste
hvad som helst hvor som helst. - Du kan poste lige hvad du vil, blot
du gør det i de rette grupper. Og det er du blevet fortalt mange
gange.

> Syns du, Andreas at Anders lodret lyvende injurie mod mig, burde
> have været fortiet?

Jeg har ikke indsigt og baggrundsviden nok til at vide hvad der er
foregået mellem jer to. - Men med din hidtidige opføresel i
dk.livssyn.kristendom, vil jeg være tilbøjelig til *IKKE* at støtte
din version af sagen, nærmere tværtimod.

> Det er sagen vi skal tilbunds i. Person er ligegyldigt

Ja og sagen er at *DU* ikke er villig til at rette dig efter de regler
og retningslinier brugerne af dk.livssyn.kristendom har udarbejdet og
er blevet enige om skal være gældende for gruppen.

Er du uenig i disse retningslinier da er du velkommen til at fremsætte
et OTD-forslag til ændring af disse regler.

Og indtil det er sket, så tag dig sammen og følg de nugældende
retningslinier.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 10:00

> Det er ikke kristendom selv om du kalder det kristendom. Debat om
> æbleplukeres cykjelpumpning bliver heller ikke til kristendom selv om
> *du* sikkert kunne finde på at det for kristendom.

Når kloning forbydes fordi vi er skabt i Guds billede så er der overlap
mellem kristendom og politik - ikke?

BLASFEMI BETYDER GUDSBESPOTTELSE.
Svar om det, eller lad vær at svare.

Du poster i gal gruppe når du svarer om fundats.Du bør her kun svare om min
kristendom som jeg har udtrykt i indlægget.

> Nej, men der er en fundats for gruppen dk.livssyn.kristendom. Og den
> er gælden enten du kan lide det eller ej. Er du utilfreds med
> fundatsen, så stil forslag om at få den ændret.

Send mail om hvor du oplever at jeg ikke følger fundatsen
Jeg forstår ikke hvad du mener.
Alt jeg skriver er klart om kristendom

> Og din debat om sex mellem dyr og mennesker har altså ikke noget med
> kristendom at gøre!
>
> At noget er religiøs gør det ikke til kristendom.

Overlap må man leve med

> Nu er det snart på tide at du holder inde. - Der er ingen der er efter
> dig med antikristen censur.

Igår truede Anders Peter Johnsen at han ville få min udbyder til at kappe
min forbindelse dvs tungeafskæring.

> Vi er blot nogle stykker der gerne vilhave at gruppen bliver brugt til
> kristen debat, og ikke til dit racistiske og sexuelle lyster.

Forstå at Bork-synder og klonings-formering overlapper ng-emnet

> [...]
> uden dine politiske udgydelser og ditto filosofiske osv. Hold dig til
> striks til gruppens emne, og du vil være en kærkommen deltager.

Ingen netbetjente går i brechen og bakker din misforståelse om fundatsen op
Jeg er lige så kærkommen som dig, indtil det modsatte er bevist.

> [...]
> hvad som helst hvor som helst. - Du kan poste lige hvad du vil, blot
> du gør det i de rette grupper. Og det er du blevet fortalt mange

Du ser på afvigere som mig, som Jesus sagde man ikke skal se på spledalske.
Vær kristen.
Følg biblen i handling. Prøv.

> [...]
> dk.livssyn.kristendom, vil jeg være tilbøjelig til *IKKE* at støtte
> din version af sagen, nærmere tværtimod.

Du gør dig klog på de hyggelige drillerier mellem Anders og mig.
Nu erkender du at have nul indsigt og viden.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 11:20

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

[ ... ]

> Du gør dig klog på de hyggelige drillerier mellem Anders og mig.
> Nu erkender du at have nul indsigt og viden.

Du er et kvaj og et kæmpefjols der absolut vil fordreje alt.

Som sagt før, forstår jeg efterhånden godt folks aversion mod dig.

Og det er i al fald ikke særligt mange, højst en lille håndfuld, der
på hele det danske usenet støtter dig, - og når der er så ringe
respons i netikette- og netmisbrugsgruppen, så har man jo der
forklaret tydeligt at det ene og alene skyldes at de overhovedet ikke
længere ønsker at beskæftige sig med så ignorante og håbløse fjolser
som dig, - og jeg er mere og mere tilbøjelig til at give dem ret

FUT dk.admin.netikette

--
Sendt uden hilsner Andreas Falck - ICQ 108 480 093

Fra : N/A

Dato : 04-08-03 17:43

Fra : N/A

Dato : 04-08-03 17:43

Fra : N/A

Dato : 04-08-03 17:43

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 17:43

Svarer du BW, mailbombes du, hvis det er en dag hvor de autonome har for
god tid..
Selvom jeg overholder www.usenet.dk fundatserne, forarger jeg netpoliti.
De praler på dk.admin.netmisbrug af deres store og listige arbejde bag
kulisserne for at hindre, at folk svarer mig..
Dem, der reagerer på mine indlæg får hyppigt mails i hovedet fra bl.a.
Bertel(læs nedenfor)
Han er ofte deprimeret og skuffet over, at det ikke altid fører til, at
man holder op at svare mig.
Engang blev bl.a. Arne H Wilstrup truet med, at man også ville klage til
hans udbyder(tungeafskæringstrussel), hvis han blev ved at svare mig.
Jeg besøgte Arne og han blev ved og klagekoret havde nul held i sprøjten..
Jævnligt trues med, at man vil blive sat i samtlige killfiltre, hvis man
ikke ignorerer alt fra mig.
Men udbyderne er totalt kolde overfor klagerne, der jo aldrig holder vand,
når man nærlæser fundatserne.
1999 trak jeg TDC i landretten, og de lovede, at censur vil ikke
genindføres, i stråd med grundloven..
Så man kan trygt se bort fra, at autonome skriver vrede mails i massevis -
de er og blir magtesløse.
I 90'erne da Frank Jensen var justitsminister og løj, at privatiserede
udbydere sikrede mod børneporno, foregav enkelte topfolk lidt respekt for
dk.admin.netmisbrug-aktivisterne og deres klage-indsats. Men det er fjern
fortid. Fremskridts-ånd har igen vundet - censuristerne har fået deres
våben amputeret.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 08:16

> Staten bør ikke spilde penge på kloning

[ ... ]

Respekter venligt at denne gruppe, dk.livssyn.kristendom, ikke er til
debat om kloning o.lign.

FUT dk.videnskab