Skærme
Fijala 3554
15" tft. Hvilken?
Fra : Michael Kragh

Dato : 03-08-03 14:17

Hej NG

Jeg er ude efter en 15" tft skærm i 24 bit til en pris på max 4000.
den må gerne være med responsetid på 25ms og bred synsvinkel 130 grader
og opefter.

Hvad kan i anbefale?

Mvh Michael Kragh

Fra : H_Luchter

Dato : 03-08-03 15:51

Hvor kommer de 24 bit ind i billeder?

Fra : Zulu

Dato : 03-08-03 19:21

H_Luchter wrote:
> Hvor kommer de 24 bit ind i billeder?

De 24 bit er farve dybden. De fleste LCD skærme i dag leverer 24 bit,
hvorimod de lidt ændre "kun" leveret 18 bit.

Zulu

Fra : H_Luchter

Dato : 03-08-03 19:59

Mon ikke alle i dag kører 24 bit?

Fra : No1

Dato : 04-08-03 21:28

> Jeg er ude efter en 15" tft skærm i 24 bit til en pris på max 4000.
> den må gerne være med responsetid på 25ms og bred synsvinkel 130 grader
> og opefter.
>
> Hvad kan i anbefale?

Se evt. på Samsungs 152 serie. Den er ret lækker og til en fornuftig pris.
For 4000 kan du få en 17" Acer AL732.

Fra : [Anders And]

Dato : 06-08-03 09:59

> [...]
>
> Jeg er ude efter en 15" tft skærm i 24 bit til en pris på max 4000.
> den må gerne være med responsetid på 25ms og bred synsvinkel 130 grader

Kan varmt anbefale en : 17" AOC BlackView TFT, sort
- 450:1 [kontrast]
- 1280*1024 v. 75 Hz
- 0,264 [dotpitch]
- 140 grader horisontal og vertikal
- < 16 ms [responstid]
[.. har den selv, og den spiller :)]

Kan fås hos SHG.dk til 2.899,- inkl. moms .. eller
Multimedie Experten [m-e.dk] til ditto pris :)