Kan ikke hente musik/billeder til min Pana~
Fra : Kolme

Dato : 03-08-03 13:26

Hej,

Jeg har en Panasonic GD67, som jeg godt kunne tænke mig at hente
billeder og ringetoner til.

Desværre kan telefonen ikke finde ud af af hente billeder som jeg selv
har lagt op (f.eks. inde på xgryde.dk) eller billeder der ligger der i
forvejen.

Jeg kan heller ikke hente midi-filer til den.

Er der nogle bestemte regler for hvor lang f.eks. en midi-fil må være,
og hvilket efternavn filen skal have for at telefonen kan forstå den?

Skærmens opløsning skulle være på 101x80 og med 256 farver - Jeg har
forsøgt at lave et billede der passer til disse specifikationer (i gif),
men uden held.

Håber, at der er nogen der kan hjælpe, da det er ved at være ret dyrt i
minuttakst, da jeg ikke har fået "hul" igennem til CBB's GPRS.

Mvh.
Kolme

Fra : Kolme

Dato : 03-08-03 18:10

Er der slet ingen der kan hjælpe? Heller ikke med generelle forhold som
jeg skal huske? (F.eks. at du evt. ikke må være mellemrum i filnavnet e.l.)