Nokia 6210 og telefonbogen....
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 03-04-01 22:29

Hej !

Kan det være rigtigt at når man søger i telefonbogen, så søger tingesten
kun i den telefonbog, man har valgt (SIM eller telefon) ?

På min ældgamle og næsten perfekte Nokia 2110i søgte man samtidig i
begge telefonbøger.....

/Keld

Fra : Erik Einum

Dato : 03-04-01 22:49

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@bigfoot.com> skrev
> Kan det være rigtigt at når man søger i telefonbogen, så søger tingesten
> kun i den telefonbog, man har valgt (SIM eller telefon) ?

Det stemmer, både 6210, 6250 og 7110 er sånn.....

> På min ældgamle og næsten perfekte Nokia 2110i søgte man samtidig i
> begge telefonbøger.....

......og det er de fordi disse tre telefonbøkene har mulighet for mer enn et
nr pr navn. Altså er de ikke kompatible mot hverandre.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 03-04-01 23:22

Erik Einum wrote:

> [...]
>
> .....og det er de fordi disse tre telefonbøkene har mulighet for mer enn et
> nr pr navn. Altså er de ikke kompatible mot hverandre.

Tak EE....

Man kunne foreslå at funktionen "Standardnummer" kunne bruges til at
markere hvilket af numrene man havde på en telefonbogs"post" der skulle
være det primære og søgbart på tværs af telefonbøgerne, men sådan skulle
det åbenbart ikke være..

/Keld