Firmware update ti ld-lik 604
Fra : Tonny S.

Dato : 03-08-03 12:17

Hej Ng...

Når jeg vil opdatere min router så går jeg ind på d-link´s side og henter
den driver som jeg nu skal bruge og går ind på routerens adresse som de
siger man skal gøre og henter filen ind...
men så vil den ikke længere den siger invalid file...

Nogen der har prøvet det før og ved hvad man skal gøre for at få det til at
spille igen???

Mvh. Tonny
www.2nny.dk

Fra : Tom Sommer

Dato : 03-08-03 12:41

Tonny S. wrote:

> Nogen der har prøvet det før og ved hvad man skal gøre for at få det til at
> spille igen???

Prøv at hent den nyeste herfra:
http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/download%2Fbroadband?OpenView&Start=1&Count=30&Expand=5#5

Der er nemlig forskel på en US driver og en International driver.
US driverern er langt foran og passer ikke med "vores" routere... Ret, skod

--
Tom Sommer, Denmark
www.dreamcoder.dk - www.tsn.dk - http://blog.dreamcoder.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-08-03 13:47

Tom Sommer <webmaster@tsn.dk> wrote:

>Prøv at hent den nyeste herfra:
>http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/download%2Fbroadband?OpenView&Start=1&Count=30&Expand=5#5

Interessant site - der fandt jeg også en ny driver til min 704P, så må
vi håbe jeg endelig kan få printserveren til at fungere efter
hensigten...

<mlr>

Fra : Tonny S.

Dato : 03-08-03 13:00

Mange tak for det...
Det var lige det der skulle til for at få den til at spille igen....

Mvh. Tonny

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-08-03 13:31

"Tonny S." <Tonny@Tonny-s.dk> wrote:

> [...]
>siger man skal gøre og henter filen ind...
>men så vil den ikke længere den siger invalid file...

604 findes i mindst 5 forskellige udgaver, er det den rigtige firmware
du har hentet hjem ?!?!

<mlr>

Fra : Tom Sommer

Dato : 03-08-03 13:52

Michael Rasmussen wrote:

> 604 findes i mindst 5 forskellige udgaver, er det den rigtige firmware
> du har hentet hjem ?!?!

Firmwaren kan kun installeres hvis det er den rigtige model

Selv om den kommer i 5 udgaver, så er der kun 2 firmware versioner... En
US og en International..