Gantt diagram fra Projekt til Word
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-08-03 11:56

Jeg er ved at blive åndsvag over dette her problem

Jeg har levet et "stort" flot gantt diagram i projekt, og vil nu vældig
gerne havde det indsæt i word, så kun opgavenavn og selve diagrammet kommer
med.

Men hvordan i #¤¤%&¤"" gør man det. Jeg har efter hånden prøvet alt, men
enten får jeg alle rækker med eller ingen rækker

Så hjælp modtages gerne

MS Projekt 2001
MS word 2002

Fra : BJ.DK

Dato : 04-08-03 08:58

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvordan i #¤¤%&¤"" gør man det. Jeg har efter hånden prøvet alt, men
> enten får jeg alle rækker med eller ingen rækker

Jeg er klar over, at det er en "omvendt" løsning, men hvis alt andet
glipper:

* Tag et "skærmdump" [ALT]+[PRINT SCREEN]
* Åben Tilbehør - Paint og sæt skærmprintet ind.
* "Træk" kanterne af skærmprintet, så kun dét, du vil vise er tilbage i
billedet.
* Gem dem som jpg eller bmp
* Indsæt billede i dit word-dokument.

Det er helt sikkert ikke "den rigtige" måde at gøre det på, men det vil
formentlig virke....

Børgesen