TV3/3+
Fra : Mads Jensen

Dato : 03-08-03 11:44

Hej NG!

Hvordan er jeres forhold til de kanaler? Personligt nægter jeg at tro på at
de tiltrækker mange til sofaerne, når de viser gode film, der bliver
konstant afbrudt af reklamer. Jeg ærgrer mig konstant over at der kommer så
mange gode film på de kanaler, men selvfølgelig med reklamer, som virkelig
kan suge det skrækkelige ud af en gyser eller det spændende ved en thriller.

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Brian

Dato : 03-08-03 12:17

Hejsa

Mads Jensen wrote:
> Hej NG!
>
> Hvordan er jeres forhold til de kanaler? Personligt nægter jeg at tro
> på at de tiltrækker mange til sofaerne, når de viser gode film, der
> bliver konstant afbrudt af reklamer.

Samme her.... det ødelægger en film at der bliver afbrudt 3-4 gange i en
film med en 8-10 minutters pause

>Jeg ærgrer mig konstant over at
> der kommer så mange gode film på de kanaler, men selvfølgelig med
> reklamer, som virkelig kan suge det skrækkelige ud af en gyser eller
> det spændende ved en thriller.

Nu ved jeg ikke med "mange gode film" men ind imellem kommer der da noget
spændende :)
Jeg plejer at sætte video'n til, og så se det ved en senere lejlighed... så
kan man da spole forbi alt det skrammel reklamer!

/Brian

Fra : Emil Saksager

Dato : 03-08-03 12:21

Hej Mads..

Jeg bliver nødt til at bruge dem for at kunne se superliga kampene og
Champions League, film ser jeg kun derpå hvis det virkelig er en god en..

Jeg synes godt nok de er gået forvidt med de reklamer nu.. Igår til FCK - OB
sendte de reklamer mens spillerne var på vej på banen og kampen blev fløjtet
igang...

-Emil

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-08-03 12:34

On Sun, 3 Aug 2003 12:43:40 +0200, Mads Jensen wrote:

> [...]
> kan suge det skrækkelige ud af en gyser eller det spændende ved en thriller.

Jeg bruger kun TV3/3+ til Simpsons og Formel 1 (suppleret med nogle tyske
kanaler i rekvalmepauserne).
Deres "film" er efter min mening håbløse. De sender kun dårlige 4:3
versioner og ødelægger dem ydderligere med lange reklamepauser. Spild af
tid...

--
Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-03 12:51

> [...]
> Deres "film" er efter min mening håbløse. De sender kun dårlige 4:3
> versioner og ødelægger dem ydderligere med lange reklamepauser. Spild af

Seinfeld og simpsons hver eftermiddag på 3+ - det er hvad de kan lokke mig
med - deres filmvisninger er jo latterlige mht kvalitet - pan & scan - og er
de begyndt at sende i stereo? - jeg ved det ikke - desuden er lydniveauet
helt sindssygt når reklamerne kommer i forhold til filmen... desuden har jeg
lagt mærke til at når de viser trailer-teasers whatever vi skal kalde det
for de film de sender, at de stort set hvergang viser filmens klimaks... hva
faen?... når man så ser filmen kan man næsten regne ud hvad der vil ske for
du har set filmens emotionelle højdepunkt!... argh!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Emil Saksager

Dato : 03-08-03 13:10

Glemte lige Simpsons.. Fantastisk serie.. Jeg futter hele tiden rundt på TV3
Norge/Sverige/Danmark og lignende kanaler for at finde et sted hvor de
sender dem..

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 07-08-03 17:43

On Sun, 3 Aug 2003 14:09:36 +0200, "Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> wrote:

>Glemte lige Simpsons.. Fantastisk serie.. Jeg futter hele tiden rundt på TV3
>Norge/Sverige/Danmark og lignende kanaler for at finde et sted hvor de
>sender dem..

Bare ærgeligt at 3+ sender de samme 5 sæsoner igen og igen. Lad os da få nogle
af de helt gamle episoder.

--
Ask me for directions.

Fra : kr0oZe

Dato : 03-08-03 18:50

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> mange gode film på de kanaler, men selvfølgelig med reklamer, som virkelig
> kan suge det skrækkelige ud af en gyser eller det spændende ved en

Det er nu ikke så meget reklamerne i sig selv, jeg finder
irriterende, men derimod deres placering. Er det dog en
_virkelig_ god film betyder reklamer intet, men tv-serier
har jeg helt droppet at følge på de to kanaler.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Peter Lind

Dato : 03-08-03 19:42

kr0oZe wrote:
> [...]
> _virkelig_ god film betyder reklamer intet, men tv-serier
> har jeg helt droppet at følge på de to kanaler.

?? Huh ? Det lyder ret mærkeligt i mine ører...
Uanset hvor god en film er, så hjælper det den ikke at blive afbrudt af
nogle skrålende dukker, der vil tale i mobiltelefon - mens tv-serier er
skrevet til at blive afbrudt 2-3 gange med reklamer, og derfor føles
afbrydelsen ikke nær så unaturlig...

Mvh
Peter Lind

Fra : kr0oZe

Dato : 04-08-03 15:09

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle skrålende dukker, der vil tale i mobiltelefon - mens tv-serier er
> skrevet til at blive afbrudt 2-3 gange med reklamer, og derfor føles

Sådan er vi forskellige, og det er der ikke noget at gøre
ved. Jeg bryder mig bare mindre om reklamerne i serier,
måske fordi man ser dem oftere og derfor bliver endnu
mere trætte af dem? Who knows. Men reklamer på film
kan altså også tænde mig af, fx i TV3's Woody Harrelson
film i går, hvor det var lagt lige præcis hvor de ikke burde
være. ;)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 04-08-03 09:45

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 07-08-03 17:43

On Mon, 4 Aug 2003 10:45:23 +0200, Magnus Dreyer <dinsdale@diku.dk> wrote:

>Det kommer helt anpå hvordan de reklamer kommer. TV3 og TVDanmark har
>været slemme til, ikke at udnytte de forskabte pauser i TV-serierne, men
>viser deres reklamer når de har lyst.

I Simpsons og Seinfeld bruger de da en forskabt pause.

--
Ask me for directions.

Fra : Kostas

Dato : 04-08-03 07:31

> [...]
> der kommer så mange gode film på de kanaler, men selvfølgelig med
> reklamer, som virkelig kan suge det skrækkelige ud af en gyser eller

Ikke nok med de sindsygt mange reklamer. Men de er også underlagt
engelsk lovgivning hvilket jeg mener at huske betyder censur i flere
film.

Bare en lille detalje som deres evindelige snak over rulleteksterne -
hvis de da ikke helt fjerner dem for at få plads til flere reklamer.

Så sidder man der og lige skal se hvad ham skuespilleren egentlig hed
eller hvad det lige var for en sang de brugte i filmen - så siger de
bare *klip* og surt show.

Nej film kan man efterhånden kun se på tv2 eller dr(2) - bare synd de
ikke viser lidt flere af slagsen.

mvh

Kostas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-08-03 15:50

Mads Jensen skrev:

> Hvordan er jeres forhold til de kanaler?

Mit forhold til alle de danske kanaler er generelt positivt. Jeg kan
dårligt undvære nogen af dem, og jeg synes, de hver især har formået at
finde deres identitet, så jeg ved, hvad jeg kan forvente af dem. Således
også TV3(+), der sender de bedste sitcoms (bl.a. Simpsons og Seinfeld),
udmærkede dokumentarer, fin underholdning (bl.a. Robinson) og som regel
en god søndagsfilm.

Reklamerne har jeg efterhånden vænnet mig til. Af og til er det ligefrem
rart med en afbrydelse i en film, men jeg ville da helst selv være herre
over tidspunktet. Til gengæld ved jeg, at reklamerne betaler en
væsentlig del af de programmerne, og så er jeg egentlig godt tilfreds
med at kunne beholde tegnedrengen i lommen.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important

Fra : Michael Castensen

Dato : 04-08-03 19:02

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også TV3(+), der sender de bedste sitcoms (bl.a. Simpsons og Seinfeld),
> udmærkede dokumentarer, fin underholdning (bl.a. Robinson) og som regel

Robinson = fin underholdning?
Er du syg?

---

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-08-03 00:10

Michael Castensen skrev:

> Robinson = fin underholdning?
> Er du syg?

Formentlig ikke sygere end den op mod en million andre seere.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 04-08-03 17:38

Jadav!

Hvis jeg skal se noget over de omtalte kanaler, så optager jeg det. Jeg har
en DVD optager, den kan spole 5 min. frem ved tryk på en knap.
Ellers er de skodkanaler ikke hver at spilde tid på!
Så lige en ting til, jeg elsker Simpson's, det irritere mig grænse løst at
de fortæller hele handlingen lige før den starter, det er da en underlig
idee!

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen