IBM bundkort
Fra : 2mas

Dato : 03-08-03 11:36

Hejsa, jeg har lidt problemer med et bundkort fra ibm, jeg kan simpelthen
ikke finde ud af at sætte det til. Jeg kan intet finde om hvordan power og
reset trykknapperne skal sættes til. Så er der nogen der kan fortælle mig
hvordan et skal gøres, så er i meget velkommen.

Jeg kan finde følgende oplysninger på bundkortet: 11S19K6609ZJ 1D7J07244C
FRU09k9982 008

IBM CORP (C) 2000 1 06P2525 01

Tror bundkortet har sat i en IBM 300 PL. men er ikke sikker. Bundkortet er
også et microATX.

Håber i kan hjælpe mig.

Fra : JK

Dato : 03-08-03 15:17

On Sun, 3 Aug 2003 12:35:42 +0200, "2mas" <2mas@caseworld.dk> wrote:

> [...]
>
>IBM CORP (C) 2000 1 06P2525 01
>
>Tror bundkortet har sat i en IBM 300 PL. men er ikke sikker. Bundkortet er

Du skal finde type og model. f.eks. 6568-N20 eller sådan noget. 300 PL
er bare serien.

Dernæst kan man udfra siden:

http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/pageRedirect.do?page=IBM+Aptiva;doctype=Downloadable+files;subtype=BIOS

finde bundkort og jumpers.