Hjælp
Fra : Christina Jensen

Dato : 03-04-01 22:29

Er der nogen der ved hvor på nettet man kan finde hele abums med de 2 unge
piger der synger grand prix sange??

\\\|///
\\ ~ ~ //
(@ @)
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Christina Jensen
E-Mail: caeg5@hotmail.com
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-04-01 22:28

"Christina Jensen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor på nettet man kan finde hele abums med de 2 unge
> piger der synger grand prix sange??

www.kommerciellolitapop.dk

Kåre

Fra : LaPPe

Dato : 03-04-01 22:54

lol, prøv www.fona.dk eller en af de andre musikbutikker på nettet...

Fra : Christina Jensen

Dato : 04-04-01 09:54

linket duer ikke.

\\\|///
\\ ~ ~ //
(@ @)
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Christina Jensen
E-Mail: caeg5@hotmail.com
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-01 11:42

On Wed, 4 Apr 2001 10:54:17 +0200, Christina Jensen wrote:

> linket duer ikke.

<*smiiiil*>

Mvh.

--
"Verkligheten är ett känt mysterium" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-04-01 11:42

"Christina Jensen" <caeg5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> linket duer ikke.

Hvis det er dette link du siger ikke duer, så forstå jeg ingen ting.....
[ironi] læs lige hvad der står igen.....

Hvis det er dette www.fona.dk så virker det fint hos mig...

Kåre

Kåre

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-04-01 12:14

"Christina Jensen" <caeg5@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor på nettet man kan finde hele abums med de 2 unge
> piger der synger grand prix sange??

Den koster 147,- hos cdon (www.cdon.com), så det er næsten billigere at gå
ned på den lokale tankstation og købe den (eller i Bilka). For en gangs
skyld vil jeg undlade at foreslå dig at købe den hos en rigtig
cd-forretning.

/Nikolaj

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 04-04-01 12:21

> [...]
> ned på den lokale tankstation og købe den (eller i Bilka). For en gangs
> skyld vil jeg undlade at foreslå dig at købe den hos en rigtig

Jeg kan godt forstå at hun ikke vil købe lige netop den CD i en
plade-bix... Køb den hellere på nettet, det er lige knap så flovt... *S*

Torben

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-01 12:43

On Wed, 04 Apr 2001 13:21:01 +0200, Torben Jørgensen wrote:

> Jeg kan godt forstå at hun ikke vil købe lige netop den CD i en
> plade-bix... Køb den hellere på nettet, det er lige knap så
> flovt... *S*

Hmm, hvis man køber den på nettet er handlen jo registreret
elektronisk - hvem véd hvor de oplysninger kan ende?

Næh, du, Kontant i en butik uden video-overvågning... og helst
forklædt (dog ikke med noget der dækker ansigtet, det er jo
ulovligt(!) i Danmark).

Mvh.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-04-01 12:48

"Adam Sjøgren" skrev

> Næh, du, Kontant i en butik uden video-overvågning... og helst
> forklædt (dog ikke med noget der dækker ansigtet, det er jo
> ulovligt(!) i Danmark).

Ellers skal hun evt. vente til fastelavn og så bare påstå at hun er klædt
ud - det er nemlig tilladt.

Bedst af alt var det nu nok at undlade at købe den cd - men det er en helt
anden snak, som vi har haft fornylig og som det ikke var min intention at
starte forfra igen.

Kåre

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-01 12:59

On Wed, 4 Apr 2001 13:48:14 +0200, Kåre Weng Madsen wrote:

> Ellers skal hun evt. vente til fastelavn og så bare påstå at hun er
> klædt ud - det er nemlig tilladt.

Er det ikke op til Politiet at bedømme når de foretager anholdelsen?

Nå, det er vist ved at være uden for emnet, vi må vist hellere
fortsætte i dk.politistat.yeah.yeah.yeah

Mvh.