T68I
Fra : prsr

Dato : 03-08-03 11:04

Nogen der kan hjælpe med eller har soft. til at hendte sw ud af en t68i så
jeg kan opdatere min anden til samme ver.

PRSR

Fra : Brian

Dato : 03-08-03 13:23

Hejsa

prsr wrote:
> Nogen der kan hjælpe med eller har soft. til at hendte sw ud af en
> t68i så jeg kan opdatere min anden til samme ver.

Teleservice vil sikkert gerne hjælpe dig med at få den opdateret....

/Brian

Fra : prsr

Dato : 03-08-03 13:46

Det vil de ikke da den er over garanti

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 14:42

prsr skrev Søndag den 3. august 2003 14:45 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Det vil de ikke da den er over garanti

Jeg er overbevist om at det vil de stadig,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-08-03 14:49

On Sun, 3 Aug 2003 14:45:35 +0200, "prsr" <lars@perser.dk> wrote:

>Det vil de ikke da den er over garanti

Joda, så koster det bare 225,- ex. moms (Århus)

Morten
morten@bowman.dk