Nokia 3510i "spil / vidersend" ?
Fra : Per R

Dato : 03-08-03 10:48

Hej!

Når jeg har downloaded et spil til telefonen fra nettet gemmer det sig under
programmer ? er så kan jeg ikke vidersende det til en med en anden nokia
3510i tlf.i så fald hvordan gør jeg dette ?

Hvis nu jeg har nogle billeder på min pc jeg gerne vil have lagt ind på
telefonen kan jeg så ikke gøre det på en smartere måde end at gå igennem div
sider på nettet som tilbyder det fra 15 kr og op ? evnt ved køb af
datakabel!.

MVH Per R

Fra : buller

Dato : 03-08-03 15:39

hejsa billeder kan du godt lægge ind med datakabel
jeg har prøvet med spil men kan ikke få det til at virke

Fra : kunstner5.com

Dato : 03-08-03 15:39

"Per R" <eros@(fjern)mail.dk> wrote in message
> [...]
div
> sider på nettet som tilbyder det fra 15 kr og op ? evnt ved køb af

Hej John!
Tror bestemt ikke at man kan sende spil videre med en 3510i.

Jeg kan dog hjælpe dig med gratis jpegs (og javaspil):

Fra ens PC opretter man en konto på www.coolservice.dk (det tager 10 sek.).

Nu uploader man så billeder (og javaspil (http://kalo.host.sk/games.htm)
og ringetoner) fra PC'en til www.coolservice.dk.

Så tager man sin mobil - "wapper" ind på http://www.coolservice.dk og logger
på sin konto.

Nu kan man så hente de ting man har uploadet - alt sammen ganske gratis...

Håber du får det til at virke. Virker fint hos mig.

Hilsen
Claus Jungersen
-----------------
www.kunstner5.com

Fra : Per R

Dato : 03-08-03 18:28

"kunstner5.com" <kunstner5[REMOVE]@kunstner5.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.kunstner5.com
>
> Jeg takker mange gange for svarne og prøver mig frem
MVH Per R

Fra : M_abs

Dato : 03-08-03 23:37

Hvorfor ikke bare bruge kalo's egen wap-service? http://wap.kepek.szm.sk