Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Coppermine Galleri
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 03-08-03 09:39

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave et fotogalleri i Coppermine.
Er der nogen som kan henvise til en vejledning i hvordan man kommer i gang
med det.
Jeg kan hverken finde hoved eller hale i det.

Hilsen Hans

Fra : Lagerhead

Dato : 03-08-03 09:43

Hans Chr. Sørensen wrote:
> [...]
> gang med det.
> Jeg kan hverken finde hoved eller hale i det.

Hej Hans Chr.
Der er et stort forum på http://www.chezgreg.net/coppermine/ , hvor langt de
fleste spørgsmål an. Coppermine er besvaret. Der er også et link til en FAQ.

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/album/
http://www.neilbrophy.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-03 16:47

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev :

>Er der nogen som kan henvise til en vejledning i hvordan man kommer i gang
>med det.

Ellers mon ikke, der kan være hjælp at hente i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php ?
--
Knud

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-08-03 20:53

Sun, 3 Aug 2003 10:39:19 +0200, skrev Hans Chr. Sørensen:

> [...]
>med det.
>Jeg kan hverken finde hoved eller hale i det.

Hvad eller hvor er Coppermine?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Lagerhead

Dato : 03-08-03 21:27

Kurt Hansen wrote:

> Hvad eller hvor er Coppermine?
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Hej Kurt - kig længere oppe i tråden, der er et link

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com