deling af adsl.
Fra : Thorbjørn Spurre Jan~

Dato : 03-08-03 09:43

Hej..

Findes der et program der kan dele en adsl. den skal dele forbindelsen til
to PCer hvor den ene skal have lidt mindre en dan anden..

På forhand tak..

Fra : Iskold

Dato : 03-08-03 11:36

"Thorbjørn Spurre Jansen" <Spurre@image.dk> wrote in message
> Hej..
>
> Findes der et program der kan dele en adsl. den skal dele forbindelsen til
> to PCer hvor den ene skal have lidt mindre en dan anden..

Du mener vel at når bekke 2 computer er online, så skal den ene have mere
kapasitet en den anden, hvis den ene er alene på er det jo lige meget
ikk....men jeg kan da god fange hvor du vil hen...hvis du betaler for 2/3 at
linien og den anden kun 1/3...384/128 adsl linie...så vi du kun have at den
anden køre med 128 i download ikk.....men hvis du ikke selv er på, er det
vel lige meget, hvor meget han har ikk....

Men der findes hvis både hard og software løsninger, men det er hvis ret
dyrt at købe.......

henrik

Fra : Thorbjørn Spurre Jan~

Dato : 03-08-03 13:49

Det er lige prisis det jeg mener. og det skal være en soft løsning.. Der må
da være et eller andet der ikke koster en mindre ITvirksomhed.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-08-03 14:11

Thorbjørn Spurre Jansen wrote:
> Det er lige prisis det jeg mener. og det skal være en soft
løsning..
> Der må da være et eller andet der ikke koster en mindre
ITvirksomhed.

Den billigste løsning er en gammel PC, hvor der installeres
Linux.

Der kan det laves - og det er beskrevet jævnligt her i gruppen.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Thorbjørn Spurre Jan~

Dato : 04-08-03 19:37

Jeg er ikke så meget for at have endnu en maskine til at stå og køre 24-7.
Er der ikke nogen der kender en måde at klare det på under Windows XP home?
SÅ må man jo give det det koster.