Kan det virkelig passe??
Fra : Mic\(2860\)

Dato : 03-08-03 07:33

Hej NG.

Kan det virkelig passe, at jeg hvergang min 6610 selv har slukket pga lav
batterispænding, skal indstille ur og dato igen??

PFT.
/Mic

Fra : *gavtyven*

Dato : 03-08-03 09:35

Har hørt det før

MEN du skriver hver gang-- hvornår lære du så at lade den op i tide ???
"LOL"

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 03-08-03 16:28

> MEN du skriver hver gang-- hvornår lære du så at lade den op i tide ???
> "LOL"
-------------------

Det har jeg lært nu *GG*

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-08-03 13:30

On Sun, 3 Aug 2003 08:32:54 +0200, "Mic\(2860\)" <mic@FJERNinbound.dk>
wrote:

>Hej NG.
>
>Kan det virkelig passe, at jeg hvergang min 6610 selv har slukket pga lav
>batterispænding, skal indstille ur og dato igen??

Såfremt at man sætter min 3510 i laderen efter at den er gået ud skal
man ikke indstille ur og dato medmindre selvfølgelig at der går
adskillige timer før at man kommer hjem og kan lade den op.

De enste gange at jeg har været ude for at skulle stille ur og dato har
været når at jeg har haft afmonteret batteriet for at skifte simkort.
Flemming Jacobsen

Fra : Rander

Dato : 03-08-03 21:36

Sun, 03 Aug 2003 14:29:55 +0200 brugte "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> 17 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>De enste gange at jeg har været ude for at skulle stille ur og dato har
>været når at jeg har haft afmonteret batteriet for at skifte simkort.

Det har jeg nu gjort flere gange på min 6610, og den husker dato og tid
fint...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Undertegnede erklærer herved efter at have set Frk. Larsens ben,
og er som følge heraf uarbejdsdygtig. (Skadesanmeldelse)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 04-08-03 12:26

>Det har jeg nu gjort flere gange på min 6610, og den husker dato og tid
>fint...

kan ske at du så bare kan gøre det hurtigere end mig *G*. Ej nu plejer
jeg som regel først at skifte simkort når at jeg ikke lige er hjemme og
har en lader til rådighed. For så ryger simkortet over i min
reservemobil og så ringer jeg fra den, og der er her som regel at jeg
kan komme ud for at jeg skal angive dato/tid når at jeg så kommer hjem
og smider min 3510 i laderen og tænder den.
Flemming Jacobsen