Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Galleri ... Kig forbi ....
Fra : OZ6JH

Dato : 03-08-03 04:58

Her er adressen ...

http://www.sitecenter.dk/bangsbo

På grund af pladsmangel er det ment som et Galleri
hvor billederne vil skifte efter behov samt efter evt.
store serier af Specialer ...

Jeg er ikke den store "fantast" ud i Hjemmeside
Design og har ikke lyst - jeg vil blot vise mit
syn på gode billeder og hvad man kan forvente
af bla. et Canon PoverShot A40 + diverse
programmer til Foto-hjælp ....

Bla. derfor ligger min side med 10 MB ved TDC
Sitecenter - her kan man skifte opsætning i løbet
af no time uden besværlige navne på billeder
samt størrelse på samme ...

Se ind og kom blot med Jeres kritik ....

Jeg må sige med det samme jeg er ikke teknikker
ud i lukketid og blænde men går efter et for Mig
godt billede - resultat ....

Med venlig hilsen
Bangsbo Design
Keld Gydum

Fra : pan2

Dato : 03-08-03 07:30

hej keld
så dårlig er den side da heller ikke, billederne er meget almindelige
der er nogle der godt kan trænge til noget beskæring, arbejd tidt med
dem prøv dig frem og find din egen stil, lav evt. nogle temaer, et med
havnen, et med kirken osv. hvis du savner inspirration så kig ind på
www.fotokritik.dk.
per

http://www.kandu.dk/

Fra : OZ6JH

Dato : 03-08-03 08:16

Hej Per ...

TAK for dine råd - 75% af mine billeder har været
www.fotokritik.dk så der er jeg godt kendt .... eller
evt. berygtet ...

Med hensyn til at dele min side op i temaer har
tanken strejfet mig - men jeg er nok ikke lige
typen på det og jeg mener heller ikke at 10 MB
er plads nok ...

Min "foto-side" er ment som et "Billed-galleri" og
der mener jeg godt skidt og kanel må være
blandet ....

TAK for din Kritik af min side - jeg har fjernet
vel 12 billeder i en serie og det er på grund af
plads mangel ...

Næsten alle billeder holder sig under 150 KB stykket ...

God søndag i varmen ...

Med venlig hilsen
Keld

Fra : Thomas Corell

Dato : 03-08-03 08:37

OZ6JH wrote:
> Her er adressen ...
>
> http://www.sitecenter.dk/bangsbo
>
> På grund af pladsmangel er det ment som et Galleri
> hvor billederne vil skifte efter behov samt efter evt.
> store serier af Specialer ...

Du bør bruge en smule af din plads, på at lave thumb-nails.

Som du har gjort (skaleret billederne med HEIGTH/WIDTH), så bliver sider
med flere "thumbnails" meget tunge at hente.

> Jeg er ikke den store "fantast" ud i Hjemmeside
> Design og har ikke lyst - jeg vil blot vise mit
> syn på gode billeder og hvad man kan forvente
> af bla. et Canon PoverShot A40 + diverse
> programmer til Foto-hjælp ....

Personligt mener jeg at man alt for ofte kigger på om hjemmesider er
flotte, og ikke om budskabet når frem. Hvilket jeg syntes lykkes for
dig.

> Jeg må sige med det samme jeg er ikke teknikker
> ud i lukketid og blænde men går efter et for Mig
> godt billede - resultat ....

Og når du har gjort det længe nok, så skal resten nok komme af sig selv
;)

(beklager at mit indlæg off-topic, da dette er en fotogruppe)

--
Don't waste space

Fra : OZ6JH

Dato : 03-08-03 08:59

Hej Thomas ...

Jeg forstår godt det med "thumbnails" men "sitecenter"
hjemmesider fungerer anderledes ind en side bygget
op traditionelt - så man må følge faste rammer ...til
en vis grad ...

I øvrigt et eksempel på at folk uden kenskab til
HTML kan lave en side med eget "præg" på under
en ½ dag ...

Med hensyn til at sætte mig ind i lukketid og blænde
i teorien så kommer det *aldrig* ...

TAK for din tilbagemelding ...

Med venlig hilsen
Keld

Fra : Thomas Corell

Dato : 03-08-03 09:34

OZ6JH wrote:

> Med hensyn til at sætte mig ind i lukketid og blænde
> i teorien så kommer det *aldrig* ...

Bare et spørgsmål, om at du finder et motiv hvor dit kamera's automagi
ikke kan finde ud af det ;)

> TAK for din tilbagemelding ...

no problem

Mvh
OZ1JTK

--
Don't waste space

Fra : OZ

Dato : 03-08-03 09:29

"OZ6JH" <oz6jh@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Her er adressen ...
>
> http://www.sitecenter.dk/bangsbo
>

> Med venlig hilsen
> Bangsbo Design
> Keld Gydum

Hej Keld.

Nydelige billeder.

Og så lidt OT; Man har stavet dit navn forkert i QTH-listen.

Mvh. OZ.