Jeg daffer...
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-08-03 23:50

.... Jeg kan ikke tage jeres ophøjning af Telmore mere, det er virkeligt til
at brække sig over! I skal nok kunne beskytte jeres lille hjertebarn,
Telmore, men at indrømme, at de nok burde opdatere hurtigere, og sånt, uha,
det kan I sgu ikke...

Så farvel, gider virkeligt ikke spilde min tid på at få banket ind i knolden
på jer Telmore-disciple (sig mig, er i Telmore-ansatte herinde allesammen?),
at Telmore ikke er perfekt...

Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft det i 6 mdr.
Så ryger jeg på Telia igen, med deres Xpress, med 1400 beskeder på 14 dage
kan det SAGTENS betale sig.!

// Troels

Fra : John K

Dato : 02-08-03 23:55

Tak

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-08-03 23:56

Troels [around 9000] skrev Søndag den 3. august 2003 00:49 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft det i 6 mdr.

Du behøves da ikke at have haft Telmore i 6 måneder før du kan opsige det.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-08-03 16:55

On Sun, 03 Aug 2003 00:56:13 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk>
wrote:

>Troels [around 9000] skrev Søndag den 3. august 2003 00:49 i
>dk.teknik.telefoni.mobil:

>Du behøves da ikke at have haft Telmore i 6 måneder før du kan opsige det.

Det tror jeg ikke han ser. Han er jo daffet :)

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-08-03 00:04

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Så farvel, gider virkeligt ikke spilde min tid på at få banket ind i
knolden
> på jer Telmore-disciple

KANON! Jamen hej hej...!

Og det med Telmore og 6 måneder - du kan opsige så snart du vil ... Men det
vil du vel også klage over nu da du har fået det at vide! Virkelig dårlig
service, kan jeg godt se...

/ Jonas

Fra : Brian Olsen

Dato : 03-08-03 02:26

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message news:3f2c401d$0$24671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft det i 6 mdr.
> Så ryger jeg på Telia igen, med deres Xpress, med 1400 beskeder på 14 dage
> kan det SAGTENS betale sig.!

Telia vil også elske dig, det er det selskab der har næst flest klager ifht. antal
af abbonementer, så i passer nok godt sammen !

Mon ikke Telmore sætter prisen ned når de ikke længere skal bruge tid på at
behandle dine klager over at du ikke kan finde ud af hvornår du skal sætte
100,- kr ekstra ind på din konto, det er selvfølgelig svært hvis man ikke har
det store styr på sin økonomi og sit samtaleforbrug.

Held og lykke med Telia

Mvh
Brian Olsen

Fra : Brian Olsen

Dato : 03-08-03 02:28

"Brian Olsen" <nyhed@REMOVEdbmail.dk> wrote in message news:bghobf$4lc$1@sunsite.dk...

> Telia vil også elske dig, det er det selskab der har næst flest klager ifht. antal
> af abbonementer, så i passer nok godt sammen !

Må hellere bakke min påstand lidt op
<http://www.mobilsiden.dk/nyheder/newsupdate/archives/000473.php>

Fra : Fischer

Dato : 03-08-03 06:47

> [...]
> lille hjertebarn, Telmore, men at indrømme, at de nok burde
> opdatere hurtigere, og sånt, uha, det kan I sgu ikke...

Jo da, jeg synes også at Telmore (TDC) burde have en bedre opdatering.
Jeg har blot valgt, at det ikke skal ødelægge mit liv ....

> Så farvel, gider virkeligt ikke spilde min tid på at få banket ind
> i knolden på jer Telmore-disciple (sig mig, er i Telmore-ansatte
> herinde allesammen?), at Telmore ikke er perfekt...

Hvem herinde har nogensinde påstået at Telmore er perfekt?
Jeg har kun set dig påstå, at alle påstår at Telmore er perfekt.

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft
> det i 6 mdr. Så ryger jeg på Telia igen, med deres Xpress, med
> 1400 beskeder på 14 dage kan det SAGTENS betale sig.!

Ja, naturligvis kan det da betale sig. Det kræver ikke et matematisk geni at
udregne det.
Du skal nok blive glad for Telia - de har en kundeservice der nok skal gøre
dig glad.

At du daffer, er dit eget valg.
Personligt vil jeg ikke savne din kværuleren og dir korstog mod Telmore.
Ikke at Telmore er perfekte - uha nej! Men jeg synes ikke der har været
meget kød på dine klager - heller ikke selv om de er blevet gentaget i det
uendelige.

*Fischer

Fra : Jørgen

Dato : 03-08-03 07:55

heh Telia express sutter da TOTAL røv... Jeg og kæresten har det og selvom
vi sidder lige ved siden af hinanden (for at teste)så går beskeden typisk i
"kan ikke afleveres"! så går der lidt (typisk 30 sek. så kommer den, dvs en
kædet besked tager 90 sek) Hold kæft hvor Telia skoder og deres "kunde
service" heh faaarveller de sutter røv, jeg er tilbage hos Telmore så snart
mine 6 mdr. er gået og det er selvom jeg skriver en DEL mere end dine sølle
1400 beskeder på 14 dage

Fra : Jens Hansen

Dato : 03-08-03 09:36

Hvordan er det bare fysisk muligt at skrive 1400 beskeder på 14 dagen , det
er jo 100 beskeder om dagen?????

Fra : Olesen

Dato : 03-08-03 09:42

"Jens Hansen" <spawn_b@hotmail.spammer wanted Dead or alive.com> skrev i en
meddelelse news:3f2cc98d$0$32465$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvordan er det bare fysisk muligt at skrive 1400 beskeder på 14 dagen ,
det
> er jo 100 beskeder om dagen?????

De er jo med på moderne...

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 10:31

Jørgen skrev Søndag den 3. august 2003 08:54 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> det er selvom jeg skriver en DEL mere end dine sølle
> 1400 beskeder på 14 dage

Det er > 100 dagligt, du skal vel arbejde/i skole så hvis vi regner stort så har
du vel ikke over 10 timer i døgnet hvor du kan skrive SMS'er det giver så > 10
SMS'er i timen > 1 SMS'er hvert 6 minut,,,

Laver du ikke andet?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-03 11:38

Ivar Madsen skrev:

>Det er > 100 dagligt, du skal vel arbejde/i skole så hvis vi regner stort så har
>du vel ikke over 10 timer i døgnet hvor du kan skrive SMS'er det giver så > 10
>SMS'er i timen > 1 SMS'er hvert 6 minut,,,

Jeg har nu altså oplevet folk der både skriver SMSer i skole og på
arbejde - masser endda! Både i arbejdstiden/skoletiden, og ikke kun i
pauserne.

Desuden ser jeg ofte, folk der sender en "svar-besked", kun
indeholdende "ja", "ok", "fint, vi ses" osv.

Men mange beskeder, det er vi ikke uenige om det er!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-08-03 09:33

Troels [around 9000] wrote:
> ... Jeg kan ikke tage jeres ophøjning af Telmore mere,
> det er virkeligt til at brække sig over!

Jaa, der er da nogen der tager det lidt tæt til sig.
Jeg kan dog sagtens finde ting at beklage mig over,
fx at man ikke kan købe en telefon hos dem med
deres eget abb. og derved spare lidt (flere) penge oa.

> men at indrømme, at de nok burde opdatere hurtigere,
> og sånt, uha, det kan I sgu ikke...

Her er jeg også enig, jeg tror bare ikke det kan lade
sig gøre. TDC har nok noget med det at gøre :)

> Så farvel, gider virkeligt ikke spilde min tid på at få banket
> ind i knolden på jer Telmore-disciple

Fair nok.

> (sig mig, er i Telmore-ansatte herinde allesammen?),

Desværre nej.

> at Telmore ikke er perfekt...

Ingen er perfekte, men jeg har aldrig mødt bedre kundeservvice
og jeg har endda haft med de fleste teleudbydere at gøre i DK.

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har
> haft det i 6 mdr. Så ryger jeg på Telia igen,

Én af dem jeg har haft problemer med :)

> med deres Xpress, med 1400 beskeder på 14 dage kan
> det SAGTENS betale sig!

Helt sikkert, min bror er også lige skiftet fra Telmore til Telia
Express.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-08-03 17:14

> Ingen er perfekte, men jeg har aldrig mødt bedre kundeservvice
> og jeg har endda haft med de fleste teleudbydere at gøre i DK.

Nej deres kundeservice er helt i top, har siddet i kø en gang i 10 sekunder
ca, og jeg har nok snakket med dem 5-7 gange, på forskellige tidspunkter.

Tidligere med Sonofon og TDC har jeg ofte måtte vente i 15-30 minutter, det
er vist godt at de har 80 numre til deres kunde"service".

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 03-08-03 09:39

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> ... Jeg kan ikke tage jeres ophøjning af Telmore mere, det er virkeligt
til

Prisen er så lav, man sagtens kan leve med et enkelt HOVSA.

Fra : Jimmy

Dato : 03-08-03 11:01

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> Så farvel,

Super!

Imidlertid er det symptomatisk for *alle* de personer, som føler et barnligt
behov for at forælle, at de forsvinder, at de kommer tilbage.

Ønskede man rent faktisk at forsvinde ville man ikke have behov for at
fortælle om det, så afmeldte man blot gruppen.

Hvor lang tid går der før du skriver herinde igen?

/Jimmy

Fra : Rune Sørensen

Dato : 03-08-03 19:30

Egentlig meget skægt at du nu vælger at gå, da du sådan set havde taget
forbehold for al kritikken af dine tidligere indlæg da du skrev

"...Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for
fakta
er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
juli."...
Så hvis du vidste at du ville videre allerede dér, var hele det indlæg så
egentlig bare for at sige farvel med lidt ekstra opmærksomhed på dig? Og var
det hele så bare et udtryk for at du har behov for andre at kommunikere med
end dine kæreste som du har en eller anden sms-fetisch med?

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft det i 6
mdr.
> Så ryger jeg på Telia igen, med deres Xpress, med 1400 beskeder på 14 dage
> kan det SAGTENS betale sig.!

Det er da kun en god ting at du så kan finde et abonnement der passer dig -
mon ikke det nærmere var dit problem end telmore's? Telmore udbyder en
service som så mange andre...

Det er i øvrigt interessant hvorfor man altid ender ud i de her
diskussioner - for jeg kan vel i princippet være fuldstændig ligeglad med
Troels i 9000-områdets mening om telmore.. Siger vel også en del om én selv
:)

Hygge!

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-08-03 10:06

Hey,

> [...]

knolden
> på jer Telmore-disciple (sig mig, er i Telmore-ansatte herinde

Farvel-farvel.

> Og lad det være sagt, jeg er ovre Telmore såsnart jeg har haft det i 6
mdr.
> Så ryger jeg på Telia igen, med deres Xpress, med 1400 beskeder på 14 dage
> kan det SAGTENS betale sig.!

Hrmm.. Apropros spilde sin tid... 1400 beskeder på 14 dage... Damn...

** Lars