T2 - Ultimate Ed. Reg1
Fra : Per Moreau

Dato : 02-08-03 23:24

Nu har jeg siddet og har studeret de 2 versioner igennem der er på Ultimate
Ed.
Reg1 DVD´en, og egentlig kan man sige at der mangler den 3de version jeg
engang har hørt om i tv.
De 2 versioner her har den samme slutning, det med at man ser vejen
tilsidst. Den jeg tænker på som har en anden slutning jeg har set, det er
den der slutter på legepladsen i fremtiden hvor at Sarah sidder som gammel
og snakker i en diktafon.
Jeg indrømmer, jeg troede at den special ed. som er med på DVD´en var den
version.

Men jeg er ikke skuffet for jeg synnes den har en suveræn billed kvalitet
og en ditto god lyd kvalitet på begge versioner.

Mvh
Per M.
--
We´re gonna take you back, way back.
www.discomix80.net/

Fra : Martin Moeller

Dato : 02-08-03 23:31

Per Moreau skrev:

> Reg1 DVD´en, og egentlig kan man sige at der mangler den 3de version jeg
> engang har hørt om i tv.

Nej, det gør den faktisk ikke.

IMDb nævner to muligheder: ( http://us.imdb.com/AlternateVersions?0103064 )
"The Terminator 2 ultimate edition DVD contains three versions of the film:
theatrical, special (or T-1000) edition and a hidden extended special
edition. This extended edition contains the scenes of both the T-1000
searching john's room and the extended/alternate ending of Sarah in the park
in the future. To access this edition, on the menu where you choose which
version to watch, enter in 82997 (the date of Judgement Say: august 29th
1997. Or access Track #3 on the DVD"

Jeg har afprøvet begge muligheder på min dvd-afspiller, og den med at
indtaste datoen virkede ikke. Det gjorde den anden mulighed til gengæld. Du
vil se om det virker, hvis der i hovedmenuen dukker en gul tekst op, hvor
der står: "The future is not set". Så har du aktiveret extended special
edition!

--
Martin Møller
"What is this? Bizarroworld?"

Fra : Per Moreau

Dato : 03-08-03 01:36

> [...]
> vil se om det virker, hvis der i hovedmenuen dukker en gul tekst op, hvor
> der står: "The future is not set". Så har du aktiveret extended special

Jeg har siddet og har leget lidt med den under Media Player da Power DVD
heller ikke rigtig kunne hitte ud af det.
Jeg er faldet over 3 titler:
Titel 1: 2t16min04sec (orig biograf vers)
Titel 2: 2t33min02sec (special ed)
Titel 3: 2t35min43sec (Sarah som gammel i fremtiden)
Jeg er også kommet i tanke om at jeg på min afspiller kan åbne
dem op som titler istedet for at bruge menuer og den slags,
og der står enda også Title på en af de 100vis af taster der er på
remoten (et Homer DOH for det).

Mvh
Per M.

Fra : Mathness

Dato : 03-08-03 01:40

On Sun, 03 Aug 2003 00:30:47 +0200, Martin Moeller wrote:

> [...]
> Du vil se om det virker, hvis der i hovedmenuen dukker en gul tekst op,
> hvor der står: "The future is not set". Så har du aktiveret extended

Prøv at vælg extended edition og derefter taste koden (de er vist med
romer tal). Hvis det funker lyser begge øjne op i metal kraniet, og
menuen skifter film valg.

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-08-03 08:44

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> writes:

> [...]
> 1997. Or access Track #3 on the DVD"
>
> Jeg har afprøvet begge muligheder på min dvd-afspiller, og den med at

Har du indtastet 82997 som et enkelt tal eller cifrene enkeltvis?

Når man indtaster datoen udløser hvert ciffer et ord, så måden man gør
det er følgende: indtast 8, vent på "The", indtast 2, vent på "future",
indtast 9, vent på "is", indtast 9, vent på "not", indtast 7, vent på
"set", den virker i hvert fald på min en-disk R1 ultimate ed..

--
Finn Nielsen - http://www.finnnielsen.dk/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-03 12:55

> [...]
> indtast 9, vent på "is", indtast 9, vent på "not", indtast 7, vent på
> "set", den virker i hvert fald på min en-disk R1 ultimate ed..

Sådan gjorde jeg med min Pioneer DV-737.... på nogle afspillere skal man
trykke enter efter hvert tal, men det skulle jeg ikke på min.... Fed udgave
ellers!... og ham der har mixet DTS lyden får 2 tommelfingre op herfra!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight