Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? Brænde cd i nero -
Fra : scanboat.com

Dato : 02-08-03 19:36

Når jeg forsøger med en "vcd" - stopper den ved billede 46 - de billeder
jeg har og vil lægge ned fylder langt fra 650 mb -

Nogen ide til hvad jeg skal gøre anderledes ?

Tak

pkc

Fra : Mette og René

Dato : 03-08-03 08:40

> Når jeg forsøger med en "vcd" - stopper den ved billede 46 - de billeder
> jeg har og vil lægge ned fylder langt fra 650 mb -
>
> Nogen ide til hvad jeg skal gøre anderledes ?
>
> Tak

hvad mener du med den stopper? er der ikke plads til flere eller hvordan?
Kommer den med nogen fejl?

René

Fra : scanboat.com

Dato : 03-08-03 10:11

Den skriver at den ikke kan læse billedet - jeg har prøvet at slette det -
det hjælper ikke -

pkc

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-03 11:14

En der kalder sig scanboat.com/pkc skrev:

>Den skriver at den ikke kan læse billedet - jeg har prøvet at slette det -
>det hjælper ikke -

Så skriver den stadig, at den ikke kan læse billedet?!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Frank Ronnie Hansen

Dato : 12-08-03 20:04

"scanboat.com" skrev

> Når jeg forsøger med en "vcd" - stopper den ved billede 46 - de billeder
> jeg har og vil lægge ned fylder langt fra 650 mb -

> Nogen ide til hvad jeg skal gøre anderledes ?

Hvorfor vil du gemme billederne som "VCD"? Når du gør det prøver NERO at lave det
om til en film.

Brænd i stedet dine billeder som DATA.

-Frank

Fra : Mogens

Dato : 13-08-03 00:27

On Tue, 12 Aug 2003 21:04:09 +0200, "Frank Ronnie Hansen"
<frhansen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvorfor vil du gemme billederne som "VCD"? Når du gør det prøver NERO at lave det
>om til en film.

Nej den gør ikke. Nero laver en VCD skive med et
slideshow af billederne, men de ligger stadig
enkeltvis og altså ikke som en film.
Man kan endda vælge samtidigt at få billederne
gemt i deres originale opløsning på CD'en

>Brænd i stedet dine billeder som DATA.

Ikke alle DVD afspillere kan vise billeder fra
en DATA CD. De fleste kan dog.

mvh Mogens