Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D100 - fair pris?
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-08-03 19:23

Nikon D100, Flash SB-80, Obj. Nikkor AF-S 24-85, obj. 105 f: 2,5, obj.
70-300 G, 2 oplad. batterier samt lader, ori. Nikon taske, 2 kort 128mb,
software og kabler.

Jeg har slået dette op i den blå avis. Der står også en pris, men vil gerne
høre jeres bud på en pris, så jeg ikke brænder fingrene.
Har selv regnet på det og finder det rimeligt. Men de sites jeg kender er
ikke så professionelle, så objektiver og den slags er svære for mig at
vurdere.

Har læst anmeldelser på den og den er helt ok
Dog ville jeg hellere have en Canon EOS 10D, men hvor køber objektiver som
amatør. Det er jo ikke let hvis man ikke ved så meget om det.

Fra : max

Dato : 02-08-03 20:17

> [...]
> Dog ville jeg hellere have en Canon EOS 10D, men hvor køber objektiver som
> amatør. Det er jo ikke let hvis man ikke ved så meget om det.

Du får nok mere respons i news:dk.marked.privat.foto
-max-

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-08-03 20:37

> Du får nok mere respons i news:dk.marked.privat.foto
> -max-
Den prøver jeg.

vh
Jan