Arbejdsopgave tilbydes....
Fra : Jakob Henningsen

Dato : 02-08-03 15:11

Det drejer sig om en butik der skal på nettet med en masse
varer.(sportsartikler)

Jeg forestiller mig noget med en DB med varenr. og lidt stilig flash.

Sitet skal være "lækkert" og overskueligt og lidt "sporty".

Skriv til :
komma@image.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 15:20

"Jakob Henningsen" <komma@image.dk> skrev :

>Det drejer sig om en butik der skal på nettet med en masse
>varer.(sportsartikler)

Kig på http://usenet.dk om brugen af nyhedsgrupperne, hvilke
grupper der er de rigtige til hvad, hvorfor man ikke bør poste
indlæg i flere uden at X-poste osv.
--
Knud

Fra : Jakob Henningsen

Dato : 02-08-03 15:26

Jeg beklager meget at jeg satte den i den gale NG, - det afholder dig dog
ikke fra at henvende dig i en høflig tone......................

M.V.H.

Jakob

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 02-08-03 17:01

Jakob Henningsen wrote:
> Jeg beklager meget at jeg satte den i den gale NG, - det afholder dig dog
> ikke fra at henvende dig i en høflig tone.

Øøøh, kunne ikke se det uhøflige i Knuds svar?

Og dem har du til overs:

Johan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-08-03 17:49

Johan Holst Nielsen wrote:
> - det afholder dig dog ikke fra at henvende dig i en høflig tone.
>
> Øøøh, kunne ikke se det uhøflige i Knuds svar?

Jeg læser hans svar, som om han syntes Knuds svar
var høfligt...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : jopa

Dato : 02-08-03 17:58

"Jakob Henningsen" <komma@image.dk> skrev i en meddelelse
> Det drejer sig om en butik der skal på nettet med en masse
> varer.(sportsartikler)

Prøv i
news:dk.opslag.stillinger som er den rigtige gruppe
eller altrnativt www.af.dk

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk