Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test af Sony 717 i bladet Digitalfoto.
Fra : Jesper

Dato : 02-08-03 14:27

Hej.

Er der nogen som ved hvordan jeg kan få fat i den test af Sony 717 som har
været i en tidligere udgave af blaet "digital foto"?

Hvis der er en som har artiklen vil jeg blive vildt glad for at modtage en
kopi af den - evt. indskannet via mail, hvis det er muligt.

mvh

Jesper

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-03 17:47

"Jesper" <christop@post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er en som har artiklen vil jeg blive vildt glad for at
modtage en
> kopi af den - evt. indskannet via mail, hvis det er muligt.

Har mailet et hurtigt snapshot af artiklen til dig.

--
-Jens B.

Fra : kim@kamerahuset.dk

Dato : 03-08-03 10:53

Hej Jesper

Jeg er i øjeblikke i gang med at teste en lang række digitalkamera
fra ende til anden. Her er Sony 717 en af dem. De andre kamera i
testen er Olympus E-20p, Olympus C-5050, Canon G5, Nikon Coolpix
5400, Nikon Coolpix 5700, Sony V1, Sony 717.

Når jeg inden for få dage er færdig med testen, ligger jeg
resultatet ud på www.kamerahuset.dk Om jeg når det i denne ugen er
jeg ikke sikker på. Men jeg håber snart at være færdig, da jeg har
brugt 3-4 uger på at teste kameraerne.

Digttalfoto magasinet er et godt blad, men de har en del faktuelle
fejl. Den test de skrev om Sony 717 Skrev de at Nikon Coolpix
5700 var et bedre kamera uden de have testet dem i mod hinanden.
Måden de i øvrigt laver nogle af deres test er lidt tvivlsomme.

De er begge meget gode kamera, og det der afgør hvilket kamera man
skal vælge er hvad man vil bruge kameraet til. For de har alle
styrker og svagheder.

Hvis du definere præcist hvad du skal bruge kameraet til, og under
hvilken forhold du vil fotografere med det i. Så er det rimelig
enkelt at gå ind og finde det kamera du vil blive glades for.

Men Sony 717 er et virkelig fedt kamera, det kan du være sikker på.

Mvh.
Kim Skovsby