Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder til kritik
Fra : Lagerhead

Dato : 02-08-03 12:21

Hejsa NG
Så! Nu har jeg haft et godt halvt år til at øve mig med mit kamera, derfor
ville det være fint med lidt kritik på mine billeder på
http://www.suell.dk/album/index.php ?

På forhånd mange tak

Mvh Espen Suell
--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com

Fra : max

Dato : 02-08-03 12:35

> Så! Nu har jeg haft et godt halvt år til at øve mig med mit kamera, derfor
> ville det være fint med lidt kritik på mine billeder på
> [...]

Det er mig der takker, der er rigtig mange meget flotte billeder.
Og det har du lavet på 6 måneder, imponerende.!! Jeg håber
du poster her i ng når der er nye billeder. Godt gået.!!!-max.

Fra : Brian Poulsen

Dato : 02-08-03 14:41

Hejsa.

Ganske imponerende. Der er nogle virkelig flotte billeder imellem dem - ja
stort set alle sammen er
ret gode. Hvilket kamera er de taget med?

Brian

Fra : Lagerhead

Dato : 02-08-03 16:04

Brian Poulsen wrote:
> [...]
> - ja stort set alle sammen er
> ret gode. Hvilket kamera er de taget med?

Jamen mange tak til jer begge da - det luner jo altid med kommentarer som
jeres
Kameraet er et Fuji Finepix 2800Zoom; det skyder nogle glimrende billeder,
så længe lyset er godt - det bli'r straks en smule mere besværligt i
dårligere belysning, derfor står kameraet nok også for en udskiftning i
løbet af det næste halve år. Jeg har kigget mig lidt lun på enten Minolta
Dimage 7I'eren eller Sony's 717'er - nogle erfaringer med disse kameraer?

Mvh Espen

PS: Jeg har uppet en 15-20 billeder mere - klik på 'Last uploads'

Fra : John

Dato : 03-08-03 19:04

"Lagerhead" <wess@wess.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så! Nu har jeg haft et godt halvt år til at øve mig med mit kamera, derfor
> ville det være fint med lidt kritik på mine billeder på

Tillykke med de mange flotte billeder. Og med den flotte side. Dejlig roligt
design.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Lagerhead

Dato : 03-08-03 23:18

John wrote:
> Tillykke med de mange flotte billeder. Og med den flotte side. Dejlig
> roligt design.

Tak for det, men designet kan jeg ikke tage æren for, da det er et theme

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com