Er det egentlig lovligt???
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 02-08-03 09:16

Dette er måske lidt off topic, men here goes...

Jeg har set at der på nettet ligger utrolig mange tv-rip af diverse serier
(Star Trek, Buffy, mv...). Er det egentlig lovligt? (Svarer vel nogenlunde
til at optage noget på VHS og sende kopier ud af det).

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 09:33

>Jeg har set at der på nettet ligger utrolig mange tv-rip af diverse serier
>(Star Trek, Buffy, mv...). Er det egentlig lovligt?

Ja da. Så længe folkene, der har gjort det tilgængeligt på nettet, har
distributionsrettighederne til det, så er alt i orden.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 07-08-03 15:30

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Ja da. Så længe folkene, der har gjort det tilgængeligt på nettet, har
> distributionsrettighederne til det, så er alt i orden.

Hmm. En noget omstændelig måde at sige "nej" på

Fra : Jim Andersen

Dato : 08-08-03 10:55

Jakob T. Eriksen wrote:
> <Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Hmm. En noget omstændelig måde at sige "nej" på

Det er nemt at forklare noget kort, klart og forkert.

/jim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-08-03 09:33

"Rasmus Wulff Jensen" <mail@REMOVE.rwj.dk> writes:

> Jeg har set at der på nettet ligger utrolig mange tv-rip af diverse serier
> (Star Trek, Buffy, mv...). Er det egentlig lovligt?

Nej.

> (Svarer vel nogenlunde
> til at optage noget på VHS og sende kopier ud af det).

Ja.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke