Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan finder jeg sådan et digitalt kamer~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-08-03 07:37

Jeg leder efter følgende:

- lille kompakt digitalt kamera på størrelse på en pakke cigaretter

- minimum 3 millioner pixels

- zoom x 3

- så stort som muligt RAM kort kan i sættes

- hardbox agtig etui

- skal kunne sættes i disk mode, så kameraet kan tømmes uden brug af
software

- skal kunne tage billeder i ringe belysning

- USB udgang

- optikken skal dække sig selv til automatisk, når kameraet ikke er i
brug

- anerkendt mærke foretrækkes

- prisniveau 3000 - 5000 kr.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-08-03 11:10

Hej Jesper,

EDBPriser giver gode muligheder for at søge på de forskellige specs. så der
ville jeg starte, hvis jeg var dig.
Link (EDBPriser):
http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Dine krav minder dog meget om et Canon Digital IXUS 400 kamera. Jeg ejer
selv et og er utrolig glad for det.
Link (EDBPriser):
http://makeashorterlink.com/?G1ED22775

Du kan desuden læse et fyldig review af netop dette kamera og mange andre på
DPReview.
Link (DPReview):
http://www.dpreview.com/reviews/canons400/

Billeder taget med Canon Digital IXUS 400 kan ses på nedstående link.
Link (Steven's):
http://makeashorterlink.com/?E4FD12775

Trust laver mange gange nogle gode billige kamera og hos IT-Zonen anmelder
de tit Trust's produkter. Tag et kig.
Link (IT-Zonen):
http://makeashorterlink.com/?Y20E62775

Nu burde du have nok information til at gå i gang med den omfattende
søgning.

Held og lykke .

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Klaus Madsen

Dato : 02-08-03 11:59

Canon Ixus 400 opfylder (så vidt jeg kan se) alle dine ønsker.

Mvh. Klaus

Fra : Jan [9000]

Dato : 10-08-03 10:21

Hej Jesper
Det camera du leder efter hedder Pentax Optio S
- Jan