Family Tree Maker 11
Fra : Karin Jakobsen

Dato : 01-08-03 22:58

Version 11 af Family Tree Maker er blevet frigivet i dag.

Der kan læses mere om den nye version på siden:
http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/nytiftm11frigivet/

Mvh.
Karin Jakobsen

Fra : Erling Bek Pedersen

Dato : 05-08-03 09:53

"Karin Jakobsen" <k.jakobsenFJERNDETTE@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Version 11 af Family Tree Maker er blevet frigivet i dag.
>
> Der kan læses mere om den nye version på siden:
> [...]

Det er dog en Genial fremskridt som programmet er ude i, jeg glæder mig
allerede til at erhverve det nye Version 11, jeg har i forvejen Version 10,
jeg kan se de gode nyheder som f.eks. omkring Slægtsbogen med ny opstilling
så man kan se hele Bogen inden udskrivning, og omstilling til PDF, fil, er
en meget god udvikling, nogle gange kan man måske have behov for at se to
filer samtidig er der også mulighed for, en meget fin ide, er også at man
kan samarbejde med Regneark, og til slut Sikkerhedskopiere direkte til
cd.rom, det vil gøre det hele meget nem at have med at gøre.
Altså er Family Tree Maker Vers.11, en meget fin og let overskuelig program
at arbejde med, kan kun anbefales GODT af en daglig bruger i flere År.

Venligst
Erling Pedersen