partyboy-sang
Fra : CP

Dato : 01-08-03 21:35

nogen der kender titlen på "partyboy-sangen" i Jackass the movie...??

på forhånd tak...!!!!

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-08-03 22:12

CP wrote:
> nogen der kender titlen på "partyboy-sangen" i Jackass the movie...??

Jeg vil gætte på det er noget juks de selv har sat sammen. Det burde ikke
være det store arbejde at lave det.

- Martin

Fra : CP

Dato : 01-08-03 22:21

Jeg er næsten sikker på det er noget de ikke selv har lavet.....det har jeg
i hvert fald hørt! Men ok, tak for svaret....
Er der andre der kender noget til "sangen"????

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-08-03 00:28

> Jeg er næsten sikker på det er noget de ikke selv har lavet.....det
> har jeg i hvert fald hørt! Men ok, tak for svaret....
> Er der andre der kender noget til "sangen"????
-------------------------
Det ER noget de selv har fusket...
Tror ikke at den fås i butikkerne, men den kan findes på nettet under
partyboy song.
Den fås både i extendet/club mix, og i radio versionen..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--

Fra : CP